mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
menu-polvar-icon
محصولات
مقایسه پیشرفته
خدمات
پیشنهادات
پلوار مگ
راهنمای مشتریان
راهنمای خرید
ارتباط با ما

ورود

شما با ورود یا ثبت نام در پلوار قوانین و شرایط استفاده از سایت پلوار،
همچنین قوانین حریم خصوصی را می‌پذیرید

جستجو

جستجوی هوشمند شما را سریع تر و دقیق تر به مقصد می رساند

جستجوی هوشمند

شرکت گوگل قصد دارد با عرضه نسخه اندروید ۱۵ تحول عظیمی در بازار گوشی‌های اندرویدی را رقم بزند. یکی از این قابلیت‌ها، پشتیبانی از شارژ وایرلس (بی‌سیم) به کمک فناوری NFC خواهد بود.

اگر این اتفاق عملی شود، می‌توان در گوشی‌های میان رده نیز از این قابلیت بهره برد. البته سرعت شارژ در این روش بسیار کمتر از حد تصور خواه بود. قبل از این نیز گفته شده بود که گوگل قصد دارد در اندروید ۱۵ میزان درصد سلامت حافظه داخلی گوشی‌ها را نمایش دهد.

اضافه شدن قابلیت شارژ وایرلس در اندروید ۱۵ به لطف فناوری NFC

یکی از خبرگزاری‌های معتبری و خوش سابقه که در زمینه سیستم عامل اندروید اطلاع‌رسانی می‌کند، مدعی شده که گوگل در حال بررسی قابلیت شارژ وایرلس (بی‌سیم) به کمک فناوری NFC در گوشی‌های اندرویدی است.

قبلاً در سال ۲۰۲۰ انجمن NFC مدعی شده بود که دستگاه‌هایی که دارای قابلیت NFC هستند، می‌توانند از شارژ وایرلس بهره‌مند گردند. البته این موضوع فقط دو فاصله حداکثر ۲ سانتی‌متری و حداکثر توان شارژ شدن ۱ وات اتفاق می‌افتد.

تا کنون هیچ دستگاهی از این فناوری استفاده نکرده است که بتوان صحت این قضیه را تأیید نمود. اما این خبرگزاری مدعی شده که گوگل در حال برنامه‌ریزی نرم‌افزاری در نسخه اندروید ۱۵ است که این فناوری را به گوشی‌ها اضافه کند.

در حال حاضر فقط گوشی‌های پرچمدار و گوشی‌هایی که به عنوان قاتل پرچمدار از آن‌ها یاد می‌شودند از قابلیت شارژ وایرلس استفاده می‌کنند. اگر گوگل بتواند این قابلیت را در نسخه اندروید ۱۵ اضافه کند، گوشی‌های میان رده و حتی برخی از گوشی‌های اقتصادی که از فناوری NFC برخوردار هستند نیز می‌توانند از قابلیت شارژ وایرلس استفاده کنند.

شارژ وایرلس با NFC

البته این اتفاق در صورتی عملی می‌شود که گوگل بتواند فکری به حال سرعت شارژ گوشی در این حالت بکند. در غیر این صورت، اگر گوشی‌ها با سرعت ۱ وات شارژ شوند، آسیب شدیدی به باتری آن‌ها وارد می‌گردد. حالا به نظر شما گوگل می‌تواند در نسخه نهایی اندروید ۱۵ این قابلیت را اضافه کند یا خیر؟


نویسنده: امیرحسین قیصری
اشتراک‌گذاری
هنوز نظری برای این مطلب درج نشده است

وارد شوید

برای ارسال نظر ، باید به پلوار وارد شوید.
کارکتر 9

پربازدیدترین‌ها

سود چشمگیر 933 درصدی سامسونگ در سه ماهه ابتدایی سال 2024!
گوشی‌های تقلبی نوکیا با توقف تولید مواجه می‌گردند
بازگشت به بالا

خدمات منحصربه فرد پلوار!

روند بازگشت آسان
ارسال کالا زیر 48 ساعت
خرید امن
تحویل و مرجوعی درب تا درب
پشتیبانی بی حد و مرز

فروشگاه اینترنتی پُلوار (polvar.com) در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی فعالیت می کند. این فروشگاه اینترنتی محصولات برندهای معتبری همچون شیائومی، سامسونگ، اپل، نوکیا و ... را ارائه می دهد. برای خرید این محصولات باید اطلاعات خود در حساب کاربری وارد کرده و شماره موبایل خود را تایید کنید.

استفاده کلیه ی مطالب فروشگاه اینترنتی

پلوار

فقط با ذکر منبع، بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت

ابتکار ارتباط پارسیان

می‌باشد

0 مورد در لیست مقایسه

اعمال مقایسه