استوار مثل کوهجاری مثل رود

هر آنچه باید درباره‌ Galaxy S23 Ultra بدانید

S23 Ultra یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ محسوب می‌شود که با یک دوربین 200 مگاپیکسلی، اسنپ‌دراگون نسل 8، باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ بی سیم وارد بازار شده است.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
هر آنچه باید درباره‌ Galaxy S23 Ultra بدانید

S23 Ultra یکی از بهترین محصولات سامسونگ است که در سال 2023 وارد بازار جهانی شده است. در این گوشی تعداد زیادی از تکنولوژی‌های جدید با کیفیت‌های بالا به کار گرفته شده تا محبوبیت S23 Ultra را به اوج برساند.

طراحی و ساختار؛ صفحه نمایش صاف‌تر!

این تلفن همراه نسبت به تلفن‌های هم رده‌ی خود در بازار وزن و ضخامت بیشتری دارد. البته که این طراحی ویژگی‌هایی مانند عایق رطوبت و آلاینده‌های محیطی، حفاظت در مقابل گرد و غبار و ضد آب بودن تا یک متر و نیم برای مدت 30 دقیقه را برای این تلفن همراه فراهم کرده است.

طراحی و ساختار S23 Ultra

تفاوت و اختلاف بین دوتا گوشی S23 ultra  و S22 ultra به قدری نیست که در نگاه اول و به سادگی بتوانیم دو گوشی را از یکدیگر تشخیص دهیم. در واقع تنها تفاوت این دو گوشی این است که S23 ultra انحناء قبلی را از بین برده است و یک صفحه نمایش صاف‌تر در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

صفحه‌ نمایش این تلفن همراه هم از لحاظ ابعاد در میان دسته بندی‌ تلفن همراه‌های با صفحه نمایش بزرگ قرار می‌گیرد. این صفحه نمایش از شیشه‌ی ضد ضربه ساخته شده و تصاویر را در رزولوشن و کیفیت بالا برای شما به نمایش می‌گذارد.

حافظه

Galaxy S23 Ultra در سه حافظه داخلی 256 گیگا بایت، 512 گیگا بایت و 1 ترا بایت وارد بازار جهانی شده است. تنها حافظه‌ی 256 گیگابایت با دو رم 8 و 12 قابل خرید است و دو حافظه‌ی دیگر تنها با رم 12 وارد بازار می‌شوند.

تصویربرداری؛ لنز اصلی 200 مگاپیکسلی

S23 Ultra با چهار لنز در کیفیت‌های مختلف در پشت دستگاه وارد بازار جهانی شده است. لنز اصلی با کیفیت 200 مگاپیکسل واید (wide) در کنار یک لنز 12 مگا پیکسلی اولتر واید (ultra wide) و دو لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو (telephoto) و پری اسکوپ تله فوتو (periscope telephoto) در پشت صفحه‌ گوشی S23 Ultra در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.  

تصویربرداری S23 Ultra

باتری

این تلفن همراه با یک باتری 5000 میلی آمپر با امکان شارژ سریع در دو حالت بی سیم و با سیم وارد بازار شده است. قدرت باطری مدل جدید در مقایسه با S22 Ultra تغییری نکرده است. البته با توجه به اینکه از اسنپ دراگون 8 استفاده شده، امکان نگهداری شارژ در مدت طولانی‌تر و استفاده از برنامه‌های سنگین‌تر را برای کاربران فراهم کرده است.

قلم

یکی از ویژگی‌ها و امکانات ویژه‌ای که سامسونگ در طراحی S22 ultra در نظر گرفته بود و در S23 ultra هم آن را ادامه داده است، قلم همراه است. این قلم به شکلی نیست که مانند مدل‌های Z fold مجبور به حمل جداگانه‌ی آن باشید بلکه مانند مدل‌های note جایگاه قلم در طراحی و ساختار اصلی گوشی در نظر گرفته شده است.

 قلم S23 Ultra pen

طراحی این قلم یکسری امکانات ویژه را در اختیار کاربران S23 ultra قرار می‌دهد. یکی از این امکانات، نوشتن سریع اطلاعات بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی است؛ در واقع اگر گوشی قفل باشد و شما قلم را از جایگاه خود خارج کنید می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را سریعا یادداشت کنید.

همچنین با استفاده از این قلم شما می‌توانید از قسمت مورد نظر خود در صفحه‌ی گوشی اسکرین شات بگیرید به جای اینکه بخواهید یک تصویر کلی بگیرید و آن را کات کنید.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید