استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل با آپدیت iOS 18 به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد

کمپانی اپل قصد دارد در رویداد WWDC 2024 که در اواسط خرداد 1403 برگزار می‌شود، از هوش مصنوعی پیشرفته‌ای برای مقابله با گوشی‌های سری گلکسی S24 رونمایی کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل با آپدیت iOS 18 به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد

همانطور که قبلاً نیز گفته شده بود، اپل با هوش مصنوعی پا به رویداد WWDC ۲۰۲۴ خواهد گذاشت. گفته می‌شد که اپل قصد دارد فقط چشمه کوچکی از هوش مصنوعی را در این رویداد به نمایش بگذارد. اما حالا گفته می‌شود که هوش مصنوعی گسترده‌تری برای مقابله با گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ را ارائه می‌دهد. این هوش مصنوعی با آپدیت iOS ۱۸ وارد گوشی‌های اپل خواهد شد.

آپدیت iOS ۱۸ در رویداد WWDC ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی وارد می‌شود!

یکی از افشاگران معروف و نزدیک به کمپانی اپل اعلام کرده است که این شرکت قرار است در آپدیت iOS ۱۸ هوش مصنوعی بسیار پیشرفته‌ای را معرفی کند. پس از گرد و خاکی که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ به هوش مصنوعی به پا کردند، اپل نیز برای جا نماندن از قافله تصمیم گرفت که در آپدیت iOS ۱۸ هوش مصنوعی بسیار پیشرفته و چشمگیری را ارائه دهد.

هوش مصنوعی اپل

قبلاً گفته می‌شد که هوش مصنوعی اپل فقط با دستیار صوتی سیری ادغام می‌شود. اما حالا گفته می‌شود که علاوه بر این موضوع، رد پای این هوش مصنوعی را در برنامه‌های Apple Music، Keynote، Pages و Xcode می‌توانید مشاهده نمایید. شما با استفاده از این هوش مصنوعی می‌توانید پلی لیست خودکار بسازید. همچنین با این هوش مصنوعی قادر خواهید بود که در برنامه Messages جملات را کامل کنید و به طور هوشمند غلط املایی‌ها را تصحیح کند.

هنوز اطلاعات کاملی از این هوش مصنوعی به بیرون درز نکرده است. اما انتظار می‌رود که اپل پای این هوش مصنوعی را به دوربین و گالری نیز به منظور بهبود کیفیت عکس‌ها و ویدیو‌ها، باز کند. احتمالاً پای این هوش مصنوعی به گوشی‌های سری آیفون ۱۳ نیز باز می‌گردد. رویداد WWDC ۲۰۲۴ در اواسط ماه ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد 1403) برگزار خواهد شد. حالا با توجه به گفته‌ها، به نظر شما چه قابلیت‌های دیگری به این هوش مصنوعی اضافه خواهد شد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید