استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل گوشی‌های خود را از درون جعبه آپدیت می‌کند

شرکت اپل در حال پیاده سازی برنامه‌ای است که بتواند گوشی‌ها را خودکار و بدون روشن کردن آن‌ها به آخرین ورژن ios ارتقا دهد.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۲۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل گوشی‌های خود را از درون جعبه آپدیت می‌کند

شرکت اپل برنامه‌ای را تدارک دیده تا گوشی‌هایی که هنوز به فروش نرفته و در فروشگاه‌ها هستند را به آخرین نسخه ios ارتقا دهد و دیگر نیازی نیست که کاربران به طور دستی این کار را انجام دهند.

ساز و کار این سیستم چگونه است؟

در زمان رونمایی از آیفون 15، ios 17.0.1 ارائه شد، اما  آیفون 15 از ios 17 برخوردار بود. این موضوع کمی به مزاق کاربران خوش نیامد و توقع داشتند که آیفون 15 از آخرین سیستم عامل ios استفاده کند.

شرکت اپل در حال طراحی سیستمی است که در اختیار فروشندگان قرار دهد. عملکرد این سیستم به گونه‌ای است که گوشی آکبند و نو را همان طور که درون جعبه قرار دارد، روی آن سیستم قرار داده و بدون هیچ سیم و اتصالی، از راه دور گوشی را روشن کند و سیستم عامل آن گوشی را بروز و سپس گوشی را خاموش کند. تمامی این مراحل به طور خودکار صورت می‌گیرد.

Apple automatic update

با توجه به اتفاقات اخیر که برای آیفون 15 و آیفون 12 رخ داده و این کمپانی با مشکلات نرم افزاری زیادی رو به رو شده است، این حرکت از سوی شرکت اپل، کاری بسیار هوشمندانه و دقیق خواهد بود. اپل با این قابلیت می‌تواند از راه دور تمامی اشکالات نرم افزاری گوشی‌ها خود را قبل از رسیدن به دست مشتری، رفع کند و مانع از این شوند که اتفاق غیر منتظره‌ای برای کاربر صورت بگیرد. این قابلیت احتمالا تا پایان سال جاری در اختیار فروشگاه های حضوری اپل قرار می‌گیرد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید