استوار مثل کوهجاری مثل رود

شکایت‌های مختلف از iOS 17.4؛ اپل واکنش نشان داد

در پی آپدیت جدید iOS 17.4 شکایاتی از سوی کاربران مطرح شده که به زود خالی شدن باتری اشاره دارد. اپل نیز در این مورد موضع گیری خود را انجام داد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۲۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شکایت‌های مختلف از iOS 17.4؛ اپل واکنش نشان داد

زمان زیادی از انتشار نسخه جدید iOS 17 نمی‌گذرد که چهارمین سری آپدیت از این سیستم عامل بود. در پی این انتشار و نصب کردن آن توسط کابران شکایت‌های متعددی در مورد بروز اختلال در تلفن‌های همراه اعلام شده که اپل نیز نسبت به آن موضع‌گیری کرد.

dying battery

تخلیه سریع باتری 

به گزارش کاربران باتری آیفون‌ها تحت تاثیر آپدیت جدید بوده و به سرعت شارژ آن خالی می‌شود. این کاربران مدعی هستند که حدود 60 درصد از باتری در کمتر از یک ساعت خالی شده و ادامه شارژ باتری نیز دوام زیادی نداشته است. از سوی دیگر، زمان شارژ شدن آیفون‌ها نیز بیشتر شده که این افزایش به دو برابر زمان قبلی نیز می‌رسد. 

موضع‌گیری اپل

اپل در پی این شکایات از سوی کاربران بیانه‌ای را اعلام کرد و در این مورد توضیحاتی داد. در این بیانه به کاربران اطمینان خاطر داده شده که این تغییر مصرف برق آیفون‌ها موقتی بوده و به علت ساز و کار‌های بروزرسانی است. برای عبور از این مرحله، کابران باید آیفون‌ها را ریست کنند. برای ریست کردن ایفون می‌توان دکمه پاور را با دکمه کم کردن صدا لحظاتی نگه داشت تا ریست شدن آیفون آغاز شود. 


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید