استوار مثل کوهجاری مثل رود

همکاری اپل و Open AI همیشگی نخواهد بود

خبرها حاکی بر این موضوع هستند که اپل به صورت موقت با Open AI کار می کند و قصد دارد چت‌بات مخصوص خود را راه‌اندازی کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۱۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
همکاری اپل و Open AI همیشگی نخواهد بود

شرکت اپل از زمانی که توسط استیو جابز اداره می‌شد تا به امروز تمام سعی خود را بر این موضوع متمرکز کرده در قلمرو خودش فعالیت کند. در ابتدای پیدایش گوشی‌ هوشمند، همه‌ی تولیدکننده‌ها از سیستم‌عامل اندروید استفاده کردند اما اپل دست به ساخت سیستم‌عامل خود زد.

حال که بحث استفاده از هوش مصنوعی در iOS 18 داغ است، خبر‌ها بر این موضوع تاکید دارند که اپل به صورت موقت با Open AI همکاری می‌کند و قصد دارد چت اختصاصی اپل را به وجود آورد. 

Apple GPT در راه است!

سیری بخش بزرگ تغییرات iOS 18

با وجود میل کم اپل به استفاده گسترده از هوش مصنوعی، اپل قراردادی با Open AI دارد که مفاد آن اپل را به استفاده از هوش مصنوعی در قسمت‌هایی مانند سیری موظف خواهد کرد. از سوی دیگر، شرکت اپل دست به کار بوده تا هوش مصنوعی اختصاصی اپل را تولید کند. این چت‌بات Apple GPT نام خواهد داشت. بنظر می‌رسد این چت‌بات یک سال بوده که در طی تست‌های آزمایشی بوده تا آماده ارائه عمومی شود.

تاکید اپل بر امنیت و حفظ حریم خصوصی

همان طور که انتظار می‌رود، هوش مصنوعی تولید شده توسط اپل، ویژaگی‌های خاص خود را خواهد داشت. مهم‌ترین ویژگی برای اپل در Apple GPT، آفلاین بودن است. بنظر می‌رسد، دلیل تاخیر اپل نسبت به دیگر شرکت‌ها در ارائه هوش مصنوعی اختصاصی به همین علت باشد. این موضوع برای حفظ امنیت و حفظ حریم شخصی کاربر، برای اپل حائز اهمیت است.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید