استوار مثل کوهجاری مثل رود

معرفی آیپد جدید اپل مراسمی نخواهد داشت!

اپل در صدد معرفی 2 آیپد جدید به بازار است و خبر ها نشان می‌دهد که مراسمی برای معرفی این محصولات برگزار نمی‌شود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۲۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
معرفی آیپد جدید اپل مراسمی نخواهد داشت!

یکی از مهم‌ترین همایش‌هایی که سالانه در سطح جهان برگزار شده، توسط اپل مدیریت و انجام می‌شوند. در این رویداد‌ها، از برترین و به روز‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا پرده‌برداری شده و می‌توان برترین پیشرفت‌های انسان را در عرصه دستگاه‌های الکترونیک را نظاره کرد.

معمولاً در این رویداد‌ها، اپل از دیوایس‌های جدید خود رونمایی می‌کند. با اینحال خبر‌های منتشر شده از طرف اپل نشان می‌دهد خبری از مراسم برای معرفی آیپد‌های جدید این شرکت نخواهد بود.

iPad

ابتدا تأخیر، و حالا معرفی مطبوعاتی!

آیپد پرو ۲۰۲۴ و آیپد ایر ۲۰۲۴ دو محصولی هستند که قرار است به تازگی از سوی اپل رونمایی شوند. ابتدا قرار بود این دو محصول در ابتدای سال ۱۴۰۳ معرفی شود اما این اتفاق نیافتد.

پس از تعویق این معرفی گمانه زنی‌ها بر این موضوع اشاره داشتند که احتمالاً رونمایی از دو محصول جدید در مراسمی در اواخر اردیبهشت 1403 به انجام برسد. حال خبر‌های تازه نشان می‌دهد که مراسمی در کار نیست و این دو محصول در کنار مک بوک ایر با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی رونمایی خواهند شد.

علت تأخیر و کنسلی مراسم

در مورد تأخیر ارائه آیپد‌های جدید دلایل متعددی می‌تواند وجود داشته باشد که اولین دلیل، عدم فروش آیپد‌های نسل قبل است. اپل تخفیف‌های غیرقابل باوری را روی این دیوایس‌ها اعمال کرده و بنظر می‌رسد منتظر فروش آن‌ها باشد.

از سوی دیگر، اپل در اواسط خرداد میزبان رویداد WWDC خواهد بود. در هریک از این مراسم‌ها هزینه‌ها بالا بوده و مهم‌تر از آن، باید اطلاعات زیادی برای ارائه وجود داشته باشد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید