استوار مثل کوهجاری مثل رود

تخفیف 18 میلیون تومانی اپل برای محصولاتش در بازار چین!

اپل برای عقب نماندن از رقبا در بازار کشور چین، تصمیم گرفته است تا بر روی محصولاتش تخفیفاتی تا سقف 318 دلار را اعمال نماید. در حال حاضر اپل رتبه سومین برند پرفروش موبایلی در بازار چین را دارد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تخفیف 18 میلیون تومانی اپل برای محصولاتش در بازار چین!

کمپانی اپل در آستانه رونمایی از محصولات جدیدش قصد دارد تخفیفات بی‌نظیری را روی محصولاتش در کشور چین اعمال نماید. این کمپانی که فروش محصولاتش در چین حال و روز خوبی ندارد، به نظر می‌رسد که دست به دامن تخفیفات چشمگیر شده تا به این وسیله بتواند مشتریان را برای خرید محصولاتش ترغیب کند. مردم کشور چین در سال‌های اخیر بیشتر تمایل به استفاده از گوشی‌های ساخت کشورشان دارند.

اپل به دلیل ترس از دست دادن جایگاهش در بازار چین، اقدام به هر کاری می‌کند!

با توجه به شرایطی که بازار موبایل چین دارد و میزان فروش گوشی‌های هوشمند در بازار این کشور، اپل پس از سال‌ها سلطنت در این بازار، به رتبه سوم تنزل پیدا کرد. اپل که شرکت‌های اوپو و هواوی را بالای خود می‌بیند، تصمیم گرفته تا برای جلوگیری از فاجعه بیشتر، تخفیفات وسوسه‌کننده‌ای را روی محصولاتش اعمال کند. این شرکت روی برخی از محصولاتش تا ۳۱۸ دلار تخفیف اعمال کرده است.

کمپانی اپل در ابتدای سال نوی میلادی نیز به بهانه فرا رسیدن سال نو تصمیم گرفته بود تا بر روی برخی از محصولاتش تخفیفاتی را اعمال سازد تا مشتریان را به سمت آن بکشاند. سقف تخفیفات اعمال شده در آن زمان، فقط ۱۵۹ دلار بود که در مقابل تخفیفاتی که حالا در نظر گرفته شده است، تقریباً نصف می‌شود.

اپل بیشترین تخفیف را روی گوشی آیفون ۱۵ پرومکس نسخه ۱ ترابایتی اعمال کرده است. همچنین خریداران چینی می‌توانند با پرداخت فقط ۱۹۳ دلار صاحب یک آیفون ۱۵ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی شوند. این تخفیفات تا ۲۸ می‌۲۰۲۴ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ادامه دارد و کاربران می‌توانند از آن استفاده نمایند.

تخفیفات 318 دلاری اپل

به نظر می‌رسد که با توجه به تخفیفاتی که اپل برای محصولاتش در بازار چین در نظر گرفته، دوباره بتواند بر سر زبان‌ها بیافتد و بار دیگر شاهد رشد نرخ فروش محصولات اپل در بازار چین باشیم. به نظر شما دلیل این کار از سوی کمپانی اپل چیست؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید