استوار مثل کوهجاری مثل رود

دلیل قیمت بالای ویژن پرو؛ استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

امروز عرضه ویژن پرو در فروشگاه های اپل آغاز شد و به این مناسبت مدیر عامل شرکت اپل مصاحبه مفصلی را در مورد دستگاه ویژن پرو در برنامه Good Morning America انجام داد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
دلیل قیمت بالای ویژن پرو؛ استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

تیم کوک، مدیر عامل اپل باور دارد که قیمت ارائه شده برای یک محصول خاص مانند ویژن پرو منصفانه بوده است. قسمتی از سخنان تیم کوک به شرح زیر است:

فکر می‌کنم به روش‌های مختلفی از ویژن پرو استفاده خواهد شد؛ چون یک کامپیوتر فضایی است. همانطور که می‌دانید گوشی آیفون ما را با کامپیوتر همراه و مک ما را با کامپیوترهای شخصی آشنا کرد. بیشتر شرکت‌ها چنین محصولاتی ندارند. ما مک بوک، آیپاد، آیپد، اپل واچ، آیفون و حالا ویژن پرو را داریم. عرضه‌ ویژن پرو یکی از آن پیشرفت‌های به یاد ماندنی است.

Vision Pro
کوک، مدیر عامل شرکت اپل در ابتدای این مصاحبه در مورد اهمیت ویژن پرو در بین محصولات اپل پرداخت. شرکت‌های دیگر تلفن همراه، تبلت، هدست و سایر دیوایس‌ها را در کنار اپل تولید می‌کنند اما ویژن پرو محصولی یونیک بوده که شبیه آن در شرکت‌های دیگر وجود ندارد. 

CEO of Apple & Vision Pro
در بخش بعدی مصاحبه، در مورد استفاده این دیوایس صحبت شد. کوک اذعان داشت که ویژن پرو سبب دور شدن از واقعیت نشده بلکه سبب بسط داده شدن واقعیت خواهد شد.

به گفته ایشان، یکی از پرطرفدار‌ترین استفاده از این دستگاه، فیس تایم بوده که حضور در کنار افراد را به صورت کامل مهیا خواهد کرد. از سوی دیگر این دستگاه می‌تواند استفاده‌های تخصصی بسیاری داشته باشد که می‌توان به استفاده در آموزش جراحی اشاره کرد. 

utilize of Vision Pro

در آخر این مصاحبه نیز بحث قیمت ویژن پرو مطرح شد که 3500 دلار (3499 دلار) است. آقای کوک در این باره معتقد بود که ویژن پرو فناوری بوده که از فردا به ما رسیده است. این دیوایس رویا‌های بشر را که در فیلم‌های سینمایی به نمایش می‌گذارد را به واقعیت می‌رساند.

ایشان در مورد تعداد افراد زیادی که در صف خرید ویژن پرو بودند صحبت کرد که بسیار هیجان زده بودند و بنظر می‌رسد قیمتی منصفانه را برای آن در نظر گرفته‌اند. 


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید