استوار مثل کوهجاری مثل رود

اواخر خرداد ماه اپل ویژن پرو وارد بازار جهانی خواهد شد!

کمپانی اپل قصد دارد در اواخر خرداد 1403 گجت واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو را وارد بازار‌های جهانی کند. برای این امر، کارمندانی را از نقاط مختلف جهان گردآوری کرده تا به آن‌ها آموزش استفاده کامل از این محصول را ارائه دهد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۲۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اواخر خرداد ماه اپل ویژن پرو وارد بازار جهانی خواهد شد!

کمپانی اپل در حال حاضر فروش گجت هوشمند اپل ویژن پرو را فقط به منطقه ایالات متحده آمریکا محدود کرده است. طبق جدیدترین اخبار به دست آمده، این شرکت قصد دارد پس از برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC ۲۰۲۴) که در اواخر خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد، این گجت فوق هوشمند را روانه بازار‌های جهانی کند.

اپل ویژن پرو ۳۵۰۰ دلاری، به زودی وارد بازار‌های جهانی می‌گردد!

یکی از خبرگزاری‌های معروف و نزدیک به کمپانی اپل مدعی شده که این کمپانی در حال تدارک عرضه اپل ویژن پرو در بازار‌های جهانی است. کمپانی اپل، از کشور‌هایی مثل آلمان، فرانسه، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور و چین، کارمند‌هایی را به منظور آموزش استفاده از این گجت هوشمند را گرد هم آورده است. این کمپانی قصد دارد که یک دوره آموزشی چهار روزه را برای این اشخاص بگذارد تا با نحوه استفاده از اپل ویژن پرو آشنایی کاملی پیدا کنند.

این شرکت آمریکایی قصد دارد از ۲۱ خرداد الی ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC ۲۰۲۴) را برگزار نماید. گفته می‌شود که بعد از پایان رسیدن این مراسم، کمپانی اپل به طور رسمی این گجت هوشمند را وارد بازار‌های جهانی می‌کند. البته پیش از این نیز این دستگاه به طور محدود وارد برخی از کشور‌ها از جمله ایران شده بود که قیمتی بسیار نجومی داشت.

اپل بر روی این محصول برچسب قیمتی ۳۵۰۰ دلاری‌زده است. در مدتی که اپل ویژن پرو در منطقه ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفته بود، کاربران مشکلات معددی از جمله ترک خوردن نمایشگر اپل ویژن پرو، وزن بالای آن و مشکلاتی جسمی مثل گردن درد، کمر درد و سوزش چشم را گزارش داده بودند. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که این گجت در یک عمل جراحی نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. پزشک جراح از شرکت اپل برای ساخت این محصول تشکر کرده بود.

اپل ویژن پرو

حالا باید ببینیم با توجه به مشکلاتی که درباره اپل ویژن پرو توسط کاربران منطقه اروپا عنوان شده بود، مردم سایر نقاط جهان چه واکنشی نسبت به اپل ویژن پرو خواهند داشت. به نظر نمی‌رسد که اپل قصد کاهش قیمت این گجت هوشمند را داشته باشد. به عقیده شما این محصول در بازار‌های جهانی نیز با شکست همراه خواهد بود یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید