استوار مثل کوهجاری مثل رود

چهار سال طول می‌کشد تا اپل ویژن پرو بدون نقص عمل کند!

مدیران و سازندگان اپل ویژن پرو معتقدند که حدوداً چهار سال طول خواهد کشید که بتوانند گجتی بدون نقص را در اختیار کاربران قرار دهند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
چهار سال طول می‌کشد تا اپل ویژن پرو بدون نقص عمل کند!

رسانه‌ها می‌گویند که اعضای سازنده اپل ویژن پرو معتقدند که این گجت هوشمند چهار سال دیگر می‌تواند نهایت بازدهی را به شما بدهد. اپل ویژن پرو در حال حاضر مشکلاتی دارد که کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. وزن بالای این گجت و همچنین برخی باگ‌های نرم‌افزاری که در آن وجود دارد، موجی از نارضایتی‌ها را به همراه داشته است.

اپل ویژن پرو

برای لذت بردن از اپل ویژن پرو تا چهار سال دیگر باید صبر کنید!

یکی از خبرنگاران آمریکایی طی خبری عنوان کرده است که مدیران و سازندگان اپل ویژن پرو قبول کرده‌اند که این گجت هنوز راه زیادی برای کامل شدن دارد. این خبرنگار به نقل از سازندگان اپل ویژن پرو عنوان کرده است که دستگاه اپل ویژن پرو احتمالاً تا چهار سال آینده به آن وسیله و گجت مورد نظر این شرکت آمریکایی می‌رسد و سیر تکاملس خود را طی می‌کند.

این طور که به نظر می‌رسد، اپل این گجت انقلابی را بیشتر به منظور تست و بررسی وارد بازار کرده و در دسترس خریداران قرار داده است. با توجه به قیمت نجومی که اپل ویژن پرو دارد، انتظار می‌رفت که حس و حال بهتری را به کاربر القا کند. این گجت به دلیل وزن بالایی که دارد، برای استفاده‌های طولانی مدت اصلاً مناسب نیست و به گردن فشار زیادی وارد می‌کند.

همچنین کاربران گزارش داده‌اند که این دستگاه از باتری ضعیفی برخوردار است و زود باید به شارژر متصل گردد. اپل ویژن پرو دچار باگ نرم‌افزاری نیز بود که البته کمپانی اپل با ارائه آپدیتی برای سیستم عاملش (visionOS) آن را رفع کرد. اپل ویژن پرو در اسکن کردن چهره افراد نیز دقیق عمل نمی‌کند و گا‌هاً دچار اشتباه می‌گردد. این گجت با توجه به ساختاری که دارد، برای افراد عینکی ساخته نشده است و آن‌ها برای استفاده از این هدست کمی دچار مشکل خواهند شد.

تجربه استفاده از اپل ویژن پرو

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چه تدابیری را برای رفع این مشکلات در نظر دارد و پس از چهار سال، چه محصولی را در اختیار مردم قرار خواهند داد. به نظر شما اپل ویژن پرو با توجه به این قیمتی که دارد، توانسته انتظارات را برآورده کند یا ارزش انقدر هزینه کردن را ندارد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید