استوار مثل کوهجاری مثل رود

تیم کوک: منتظر تاریخ سازی اپل باشید!

پس از خبر های فراوان چلسه سالیانه سهامداران اپل برگزار شد و مدیران اپل به سهامداران توضیحاتی دادند. در این جلسه مدیر اپل به استفاده نوآورانه و تاریخ ساز هوش مصنوعی در آیفون های نسل بعد اشاره کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تیم کوک: منتظر تاریخ سازی اپل باشید!

پس از خبر های فراوان جلسه سالیانه مدیران اپل برگزار شد. قبل از برگزاری جلسه شایعات حاکی بر این موضوع بود که سهام داران خواهان توضیحاتی در مورد برنامه‌های اپل برای استفاده از هوش مصنوعی هستند که درست بودند. در این جلسه آقای تیم کوک به پاسخگویی به این مسائل پرداخت.

CEO of Apple

هوش مصنوعی با طعم نوآوری

آقای تیم کوک در صحبت‌هایی که در این مجمع کرد، از جا به جا شدن مرز‌های هوش مصنوعی توسط اپل خبر داد. این تغییرات در دیوایس‌های جدید اپل دیده می‌شود و به صورت گسترده شاهد استفاده از هوش مصنوعی در اپلیکیشن‌های مختلف هستیم. در واقع آقای کوک نشان داد که خبر‌های هیجان انگیزی از طرف شرکت اپل در راه است. 

تلفیق قطعی iOS 18 & AI

در واقع همه‌ی نگاه‌ها در کمپانی اپل به iOS 18 بوده و انتظار‌ها از این اپدیت سیستم عامل بشدت بالا رفته است. اپل طی سال 2023 درس گرفت که جای هوش مصنوعی در دیوایس‌های آن خالی بوده و کمتر از حد مدنظر حضور دارد. از این رو، خبر‌های بسیاری در حول استفاده از وسیع از هوش مصنوعی در آپدیت جدید به گوش می‌رسد. 


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید