استوار مثل کوهجاری مثل رود

کشور هند در سال 2023 اپل را به سود 8.7 میلیارد دلاری رساند

بازار هند با سوددهی 42 درصد بیشتر نسبت به سال 2022، توانست حدود 8.7 میلیارد دلار به این کمپانی سود برساند. به نظر می‌رسد که هدف جدی کمپانی اپل، سرمایه‌گذاری در کشور هند است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۰۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
کشور هند در سال 2023 اپل را به سود 8.7 میلیارد دلاری رساند

کمپانی اپل بالاخره نتیجه سرمایه‌گذاری در کشور هند را گرفت. این کشور در سال ۲۰۲۳ سود بسیار خوبی را به شرکت اپل رساند و توانست زیان این شرکت از بازار کشور چین را جبران کند.

بازار هند در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته حدود ۴۲ درصد سود بیشتری را به کمپانی اپل تزریق کرده است. به نظر می‌رسد که اپل در بخش اقتصادی از کمپانی سامسونگ الگوبرداری کرده است.

زمان سوددهی بازار هند؛ سود ۸.۷ میلیارد دلاری بازار این کشور به کمپانی آمریکایی

کمپانی اپل در راستای سوددهی بیشتر، تصمیم به سرمایه‌گذاری در بازار هند گرفت و برخی از کارخانه‌های خط تولید خود را به این کشور منتقل کرد. این سیاست را قبلاً شرکت سامسونگ در پیش گرفته بود و به سود دهی خوبی نیز رسید.

معمولاً کشور‌های پرجمعیت مانند هند و چین مورد هدف چنین شرکت‌هایی قرار می‌گیرند. شرکت چین به دلیل صنعت پیشرفته‌ای که دارد، هیچ جای نفس کشیدنی را برا گوشی‌های سامسونگ و اپل نمی‌گذارد و به همین دلیل، این دو برند معتبر به سوی بازار هند هجوم برده‌اند.

حالا که میزان فروش گوشی‌های هوشمند در بازار هند مشخص شده است، کمپانی اپل نتیجه این کارش را گرفت. بازار هند در سال ۲۰۲۳ توانست به کمک کمپانی هند بیاید و این شرکت آمریکایی را از بحران خارج کند. کمپانی اپل به دلیل ضعفی که در گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ وجود داشت، نتوانستند مثل سال‌ها گذشته عملکرد درخشانی را از خود به ثبت برسانند.

اپل در بازار هند

کمپانی اپل در سال ۲۰۲۳ توانست در بازار هند سود خود را نسبت به سال ۲۰۲۲ افزایش دهد. این کمپانی با رشد سود ۴۲ درصدی، به سود ۸.۷ میلیارد دلاری رسید. این در صورتی است که اوضاع محصولات اپل در بزرگترین بازار جهان، یعنی چین، نابسمان بود.

حالا به نظر شما با توجه به این موضوع، کمپانی شیائومی نیز به فکر مهاجرت به بازار هند می‌افتد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید