استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپلیکیشن Beeper Mini رایگان شد! بازگشت ناگهانی و ثبت نام با Apple ID

اپلیکیشن Beeper Mini که یک راه حل آسان برای استفاده از iMessage در اندروید است، پس از جذب کاربران زیاد، به سرعت با مشکلات فنی مواجه شد و در نهایت از سوی اپل مسدود شد اما دوباره بازگشت و رایگان شد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپلیکیشن Beeper Mini رایگان شد! بازگشت ناگهانی و ثبت نام با Apple ID

این اپلیکیشن که کمتر از یک هفته پس از راه‌اندازی، دچار مشکلاتی در ارسال و دریافت پیام‌های حباب آبی شد، به تدریج با وخیم‌تر شدن مشکلات، گزارش‌های متعددی از سوی کاربران در Subreddit Beeper دریافت کرد. همچنین، بسیاری از کاربران دیگر قادر به فعال کردن شماره تلفن اندروید خود با Beeper Mini نشدند که نشان‌دهنده مسدود شدن تمام مسیرهایی بود که به این برنامه اجازه می‌داد از ابتدا کار کند.

بازگشت دوباره! ثبت نام رایگان اما اپل ایدی

بازگشت beeper mini

نسخه پیشین Beeper Mini با بهره‌گیری از نقص امنیتی در سرورهای iMessage، به کاربران اندرویدی امکان می‌داد تا بدون نیاز به حساب کاربری اپل، شماره تلفن خود را در این سرورها ثبت کنند. این امر به کاربران اندرویدی اجازه می‌داد تا از تمامی قابلیت‌های iMessage، از جمله ارسال پیام‌های با حباب آبی، وضعیت دریافت و خواندن پیام، نشانگرهای تایپ، ری‌اکشن‌ها و موارد دیگر، بهره‌مند شوند.

اپل با توجه به نقض امنیتی موجود در سرورهای خود، در روز جمعه دسترسی Beeper Mini را مسدود کرد. با این حال، پس از رفع نقص امنیتی، این برنامه بار دیگر در دسترس کاربران قرار گرفت.

تیم توسعه‌دهنده Beeper Mini در یک پست وبلاگی اعلام کرد که این اپلیکیشن با بیش از 100 هزار بار دانلود، سریع‌ترین رشد بین اپلیکیشن‌های اندرویدی پولی در تاریخ را داشته است. این امر نشان‌دهنده علاقه کاربران اندروید و آیفون برای ارتباط با یکدیگر در iMessage است.

beeper mini

آیا مهندسی معکوس iMessage قابل قبول است؟

آیا Beeper Mini قابل اعتماد است؟ این شرکت می گوید روش اتصال آن با iMessage منبع باز است. Beeper همچنین به طور مستقیم به اپل درباره تردیدهای شرکت در مورد "امنیت و حریم خصوصی برنامه ما" اعتراض می کند. طبق پست وبلاگ، Beeper حتی مایل است کد خود را برای تجزیه و تحلیل با یک شرکت تحقیقات امنیتی به اشتراک بگذارد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید