از ۲۶ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در کنگره موبایل همراه ما باشید
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

 بازنگری در فیس آیدی آیفون 16 با جدایی اپل از شرکت تامین کننده

با تغییر تامین کننده قطعات فیس آیدی، انتظار می رود سری آیفون 16 از نظر فیس آیدی تغییراتی را نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۴-۲۰
پیشنهادهایی برای شما

پاوربانک 30000 آمایا (Amaya) مدل APW-03

2,200,000

پاوربانک 50000 آمایا (Amaya) مدل APW-05

4,100,000

پاوربانک 20000 آمایا (Amaya) مدل APB-FD16

1,750,000

پاوربانک 40000 آمایا (Amaya) مدل APW-04

3,200,000
 بازنگری در فیس آیدی آیفون 16 با جدایی اپل از شرکت تامین کننده

شرکت اپل، یکی از شرکت‌های پیشرو جهان در عرصه ایجاد ایده‌های جدید در محصولات خود است. یکی از نوآوری‌های این شرکت که برای اولین بار در آیفون X به کار رفت، فیس آیدی بود که به لطف آن، دکمه Home گوشی‌های آیفون حذف شد.

ایجاد این نوآوری پس از گذشت چندین سال نیاز به بازنگری دارد تا کیفیت آن، از جهان فناوری عقب نماند. در ادامه این مقاله در مورد فیس آیدی و تغییرات محتمل آن صحبت می‌کنیم. 

Face ID

تعویض تامین کننده

از آیفون X تا آخرین مدل آیفون که سری آیفون 15 بود، شرکت Coherent به عنوان تامین‌کننده قطعات فیس آیدی اپل فعالیت می‌کرد. حال این شرکت بزرگترین مشتری خود را از دست داده و در حال تغییر کاربری کارخانه خود است.

از این رو، می‌توان نتیجه گرفت که اپل در حال ایجاد تغییراتی در ساختار فیس آیدی آیفون‌های خود است. هنوز علت جدایی اپل از تامین‌کننده خود مشخص نیست اما هرچه که باشد منجر تغییراتی در ساختار فیس آیدی خواهد شد. 

Coherent، تامین کننده قطعات فیس آیدی اپل

تغییرات احتمالی

یکی از کم شکایت‌ترین قسمت‌های آیفون، فیس آیدی آن‌ها بوده که با دقتی مثال زدنی کار خود را انجام می‌دهد. تنها تغییراتی که در ساختار فیس آیدی ممکن است در راستای افزایش کیفیت آن رخ دهد، انتقال حسگر آن به زیر نمایشگر خواهد بود.

در صورتی که در سری آیفون 16، فیس آیدی در قسمت زیری نمایشگر به کار رود و حضور آن مشخص نباشد، می‌توان نتیجه گرفت که علت جدایی اپل از تامین‌کننده خود، عوامل فنی بوده است.

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید