mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
menu-polvar-icon
محصولات
مقایسه پیشرفته
خدمات
پیشنهادات
پلوار مگ
راهنمای مشتریان
راهنمای خرید
ارتباط با ما

ورود

شما با ورود یا ثبت نام در پلوار قوانین و شرایط استفاده از سایت پلوار،
همچنین قوانین حریم خصوصی را می‌پذیرید

جستجو

جستجوی هوشمند شما را سریع تر و دقیق تر به مقصد می رساند

جستجوی هوشمند

پس از این که برخی از رسانه‌ها خبر از تغییر در طراحی گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ دادند، حالا در جدیدترین خبری که منتشر شده است، رسانه‌ها معتقدند که اپل قصد دارد یک تغییر اساسی دیگر در طراحی گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ به وجود آورد. اپل تصمیم دارد که تمامی دکمه‌های مکانیکی در این گوشی‌ها را به دکمه‌های خازنی (لمسی) تغییر دهد.

علاوه بر دکمه اکشن، سایر کلید‌های روی برنه گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ نیز خازنی می‌شوند!

اپل در گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون ۱۵ اسلایدر میوت را به دکمه اکشن تغییر داد. این دکمه قابلیت‌های مختلفی دارد که در تنظیمات گوشی قابل تغییر است. قبلاً گفته شده بود که این دکمه در گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون ۱۶ از حالت مکانیکی به حالت خازنی تغییر پیدا خواهد کرد. اما حالا باز هم خبری منتشر شده است که حتی کلید پاور و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا نیز در گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ خازنی خواهند شد.

گفته می‌شود که این شرکت آمریکایی سفارشات انبوهی از کلید‌های خازنی را به شرکت تایوانی ASE (Advanced Semiconductor Engineering) داده است. تراشه‌های SiP و دو موتور Taptic از جمله سفارشات اپل از این شرکت است. حجم این سفارشات انبوه باعث انتشار چنین شایعاتی شده است.

عملکرد دکمه‌های خازنی (لمسی) به گونه‌ای خواهد بود که شما با توجه به میزان لمس و فشاری که بر روی این دکمه اعمال می‌کنید، بازخورد متفاوتی را خواهید داشت. به طور مثال، میزان بلندی و کاهش صدا ارتباط مستقیمی با مدت زمان نگه داشتن انگشتتان روی این دکمه خواهد داشت.

دکمه‌های خازنی در آیفون 16

البته زمان زیادی تا رونمایی رسمی از گوشی جدی خانواده اپل مانده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که نهایت اپل چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد کرد. به نظر شما عملکرد دکمه‌های مکانیکی بهتر خواهد بود یا عملکرد دکمه‌های خازنی؟


نویسنده: امیرحسین قیصری
اشتراک‌گذاری
هنوز نظری برای این مطلب درج نشده است

وارد شوید

برای ارسال نظر ، باید به پلوار وارد شوید.
کارکتر 9

پربازدیدترین‌ها

سود چشمگیر 933 درصدی سامسونگ در سه ماهه ابتدایی سال 2024!
گوشی‌های تقلبی نوکیا با توقف تولید مواجه می‌گردند
بازگشت به بالا

خدمات منحصربه فرد پلوار!

روند بازگشت آسان
ارسال کالا زیر 48 ساعت
خرید امن
تحویل و مرجوعی درب تا درب
پشتیبانی بی حد و مرز

فروشگاه اینترنتی پُلوار (polvar.com) در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی فعالیت می کند. این فروشگاه اینترنتی محصولات برندهای معتبری همچون شیائومی، سامسونگ، اپل، نوکیا و ... را ارائه می دهد. برای خرید این محصولات باید اطلاعات خود در حساب کاربری وارد کرده و شماره موبایل خود را تایید کنید.

استفاده کلیه ی مطالب فروشگاه اینترنتی

پلوار

فقط با ذکر منبع، بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت

ابتکار ارتباط پارسیان

می‌باشد

0 مورد در لیست مقایسه

اعمال مقایسه