استوار مثل کوهجاری مثل رود

رسمی؛ پردازنده پرچمدار دایمنسیتی 9300 پلاس رونمایی شد

شرکت مدیاتک از تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس رونمایی کرد. این تراشه قدرت بالایی در پردازش هوش مصنوعی دارد و جزء هوشمندترین و قدرتمندترین تراشه‌های بازار به حساب می‌آید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۱۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
رسمی؛ پردازنده پرچمدار دایمنسیتی 9300 پلاس رونمایی شد

شرکت مدیاتک از قدرتمندترین و هوشمندترین پردازنده خود رونمایی کرد. تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس به منظور به کار‌گیری در گوشی‌های پرچمدار پا به بازار گذاشته است. این تراشه قدرتمند تمرکز ویژه‌ای در پردازش هوش مصنوعی دارد و از مدل‌های زبانی بزرگ LLM پشتیبانی می‌کند. دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس طی فرآیندی ۴ نانومتری ساخته شده است که با ۸ هسته عملیات پردازشی را انجام می‌دهد.

تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس تمرکز ویژه‌ای بر پردازش هوش مصنوعی دارد!

امروزه که بازار هوش مصنوعی بسیار داغ شده است، شرکت‌های مختلف در تلاش هستند تا بتوانند تراشه‌هایی را طراحی کنند که قدرت پردازش هوش مصنوعی را داشته باشد. شرکت مدیاتک در جدیدترین محصول خود، یعنی تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس تمرکز ویژه‌ای بر این موضوع داشته است. این تراشه از مدل‌های بزرگ زبانی LLM همراه با فناوری LoRA Fusion پشتیبانی می‌کند.

شرکت مدیاتک مدعی شده است که تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ با مدل‌های هوش مصنوعی مختلف ازجمله جمینای نانو گوگل، Llama ۲ و Llama ۳ متا سازگاری دارد. این مورد می‌تواند تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس را به هوشمندترین پردازنده حال حاضر جهان تبدیل کند. همچنین این تراشه قدرتمند به فناوری MAGT مجهز شده و در مواجه با فعالیت‌های سنگین از جمله بازی کردن، بهره‌وری انرژی را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ طی فرآیند ۴ نانومتری TSMC ساخته شده است. این تراشه به هشت هسته مجهز شده که پیکربندی آن‌ها به صورت یک هسته کورتکس آرم X۴ با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز، سه هسته کورتکس X۴ با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A۷۲۰ با فراکانس ۲.۰ گیگاهرتز می‌باشد. همچنین این تراشه از نسخه بلوتوث ۵.۴ و نسخه وایفای ۷ برخوردار شده است.

دایمنسیتی +9300

همچنین این تراشه از ISP جدید Imagiq ۹۹۰ برای بهوبد عملکرد دوربین استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد که این تراشه گرد و خاک زیادی به پا خواهد کرد و رقیب قدرتمندی برای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ به حساب می‌آید. به نظر شما این تراشه برای اولین بار در کدام گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید