استوار مثل کوهجاری مثل رود

نتایج بنچمارک تراشه دایمنسیتی 9400 مشخص شد

کمپانی مدیاتک با عرضه تراشه پرچمدار دایمنسیتی 9400 به نظر می‌رسد که جایگاه خوبی در بازار پیدا خواهد کرد. نتایج مشخص شده از امتیازات این تراشه در بنچمارک گیک‌بنچ 6، مهر تاییدی بر این حرف است.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
نتایج بنچمارک تراشه دایمنسیتی 9400 مشخص شد

کمپانی مدیاتک دست پر به مقابله با تراشه‌های پرچمدار کوالکوم و اپل پرداخته است. این کمپانی با ارائه تراشه ۹۴۰۰ توانسته گرد و خاکی در بازار گوشی‌های اندرویدی به پا کند. این تراشه در بخش چند هسته‌ای عملکرد چشم نوازی را داشته است.

تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰؛ به نظر می‌رسد بهترین تراشه بازار باشد!

نتایج عملکرد تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ بنچمارک گیک‌بنچ ۶ مشخص شد. این تراشه همانطور که قبلاً نیز گفته شده بود، عملکردی به مراتب بهتر از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد داشت. در این تراشه هسته‌های کم مصرف حذف شده‌اند و به نظر می‌رسد که عملکرد باتری و سرعت پردازشی این تراشه خیلی بهتر از نسل قبل شده است و این اتفاق را مدیون حذف تراشه‌های کم مصرف هستیم.

نتایج بنچمارک تراشه دایمسیتی 9400

تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ توانسته در بخش عملکرد تک هسته‌ای امتیاز ۲۷۷۶ را کسب کند و در بخش چند هسته‌ای توانسته امتیاز ۱۱۷۳۹ را به خود اختصاص دهد. این تراشه در بخش چند هسته‌ای بسیار چشمگیر عمل کرده و حتی بهتر از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ ظاهر شده است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بخش چند هسته‌ای توانسته امتیاز ۱۰۶۲۸ را کسب کند.

اما در بخش عملکرد تک هسته‌ای، این تراشه هم از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و هم از تراشه A۱۷ Pro اپل ضعیف‌تر ظاهر شده است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و تراشه A۱۷ Pro اپل در بخش تک هسته‌ای توانسته‌اند به ترتیب امتیاز‌های ۲۸۴۵ و ۲۹۶۰ را به خود اختصاص دهند. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که این تراشه پیشرفت خوبی نسبت به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ داشته است.

تا پیش از این، بازار تراشه‌های پرچمدار گوشی‌های اندرویدی در انحصار شرکت کوالکوم بود. اما حالا مدیاتک با ارائه تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ به نظر می‌رسد که رقیب سرسختی برای کمپانی کوالکوم خواهد بود. به نظر شما کمپانی مدیاتک می‌تواند جایگاه کمپانی کوالکوم را از آن بگیرد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید