استوار مثل کوهجاری مثل رود

فعالسازی قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل به طور دلخواه خواهد بود!

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، کمپانی اپل قصد دارد هوش مصنوعی خود را به طوری برنامه‌ریزی کند تا کاربران به طور اختیاری بتوانند آن را فعال یا غیرفعال سازند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۱۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
فعالسازی قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل به طور دلخواه خواهد بود!

شایعات مربوط به هوش مصنوعی اپل هر روز بیشتر از روز قبلی خواهند بود. طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، اپل احتمالاً سرویس استفاده از هوش مصنوعی را اختیاری کند تا فقط کسانی که تمایل به استفاده از آن دارند، از این هوش مصنوعی استفاده نمایند.

همچنین گفته می‌شود که شاید اپل تصمیم بگیرد سطوح مختلفی برای اجرای این هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

شایعات جدید هوش مصنوعی اپل؛ اختیاری بودن استفاده از آن و توافق با شرکت‌های ثالث!

همانگونه قبلاً نیز عنوان شده بود، کمپانی اپل به منظور عقب نماندن از رقبا قصد دارد که در کنفرانس WWDC ۲۰۲۴ از رابط کاربری iOS 18 رونمایی کند. آپدیت iOS 18 می‌تواند به بزرگترین و جذاب‌ترین آپدیت تاریخ اپل تبدیل شود؛ زیرا این کمپانی قصد دارد که هوش مصنوعی خود را برای اولین بار با این آپدیت وارد گوشی‌ها کند.

طبق جدیدترین اخباری که توسط سکس از خبرنگاران خوش سابقه و نزدیک به کمپانی اپل منتشر شده، وی مدعی شده است که اپل در حال کار بر روی پروژه‌ای است تا بتواند به کاربران این آزادی را بدهد که به طور اختیاری قابلیت هوش مصنوعی را فعال یا غیرغعال کنند. اخیراً برخی از کاربران فضای مجازی مدعی شده‌اند که هوش مصنوعی می‌تواند بسیار ترسناک و خطرناک باشد.

علاوه بر این موضوع، وی مدعی است که اپل قصد دارد در ساخت این هوش مصنوعی از برخی شرکت‌های ثالث درخواست کمک کند. زیرا آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که شرکت‌هایی همچون OpenAI و گوگل در این زمینه از اپل یک گام جلوتر هستند. آمریکایی‌ها برای اینکه هوش مصنوعی قدرتمندتری نسبت به رقبا را در اختیار کاربران قرار دهند، از این دو شرکت درخواست کرده‌اند تا فناوری‌های ChatGPT و جمینای را وارد گوشی‌های آیفون کنند.

هوش مصنوعی اپل

به نظر می‌رسد که اپل در حال رقم زدن یک اتفاق تاریخی در زمینه هوش مصنوعی گوشی‌های هوشمند قرن بیست و یکم است. البته برخی گمانه زنی‌هایی نیز مبنی بر پولی بودن هوش مصنوعی اپل به گوش می‌رسد. به نظر شما هوش مصنوعی سامسونگ قدرتمندتر خواهد بود یا هوش مصنوعی اپل؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید