استوار مثل کوهجاری مثل رود

رسمی؛ گلکسی A15 با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت سامسونگ از جدیدترین گوشی اقتصادی خود رونمایی کرد. این گوشی با تغییرات مثبتی نسبت به نسل قبلی همراه بوده است. برای مشاهده جزئیات با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
رسمی؛ گلکسی A15 با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

کمپانی سامسونگ در سکوتی خبری از گوشی گلکسی A۱۵ پرده‌برداری کرد. این گوشی در دو مدل گلکسی A۱۵ ۴G و گلکسی A۱۵ ۵G عرضه می‌گردد. گلکسی A۱۵ جدیدترین گوشی میان رده و مقرون به صرفه سامسونگ است. این گوشی از نمایشگر و تراشه باکیفت‌تر از نسل قبل بهرمند است. همچنین این گوشی دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی دارد!

گلکسی A15

سخت‌افزار؛ استفاده از دو مدل تراشه هلیو G۹۹ و دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس

گلکسی A۱۵ سامسونگ از دو نوع تراشه استفاده می‌کند. دلیل این موضوع، تفاوت در نوع فناوری ارتباطی به کار گرفته شده در مدل‌های ۴G و ۵G است. گلکسی A۱۵ ۴G از تراشه هلیو G۹۹ بهرمند است و گلکسی A۱۵ ۵G نیز به تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مجهز شده است.

این گوشی نیروی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌گیرد که از توان شارژ شدن ۲۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی نسبت به مدل نسل قبلی پیشرفت خوبی در زمینه شارژ شدن داشته است. گلکسی A۱۵ ۴G در نسخه‌های رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶/۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. اما گلکسی A۱۵ ۵G فقط در نسخه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد.

هلیو G۹۹ و دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس

طراحی و نمایشگر؛ بهرمندی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و تغییری کوچک در قسمت فریم دور

کمپانی سامسونگ در مدل‌های جدیدش تغییری جزئی را در فریم دور پیاده‌سازی کرده و نام این طراحی را Key Island گذاشته است. در این سبک از طراحی، دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و همچنین کلید پاور به صورت جزیره‌ای، بالاتر از سایر قسمت‌های فریم قرار گرفته‌اند. در بقیه بخش‌ها مانند گوشی‌های نسل قبلی است.

گلکسی A۱۵ از نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED استفاده می‌کند. این گوشی در بخش نرخ نوسازی پیشرفت نسبتاً خوبی نسبت به نسل قبلی داشته است و از ۶۰ هرتز به ۹۰ هرتز ارتقا یافته است. حداکثر روشنایی این نمایشگر ۸۰۰ نیت است که از رزولوشن +FHD نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی نیز درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر جایگیر شده است.

نمایشگر گلکسی A15

دوربین؛ مجهز به دوربین سه‌گانه و حذف لنز ماکرو

کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته در این گوشی لنز ماکرو را حذف کند و لنز تشخیص عمق میدان را جایگزین کند. دوربین گوشی گلکسی A۱۵ با ترکیب لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان وارد میدان خواهد شد. همچنین این گوشی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده می‌کند.

رنگبندی گلکسی A15
گلکسی A۱۵ با رابط کاربری One UI ۶.۰ و اندروید ۱۴ عرضه می‌شود که تا ۴ سال نیز آپدیت نرم‌افزاری دریافت می‌کند. این گوشی در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۵ آذر ۱۴۰۲) وارد بازار ویتنام خواهد شد و مدل ۴G با قیمت ۲۰۰ دلار و مدل ۵G با قیمت ۲۵۹ دلار به فروش خواهند رسید.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید