استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی A25 با تراشه اگزینوس 1280 به صورت رسمی معرفی شد

گلکسی A۲۵ سامسونگ با کانفیگ و قیمتی مناسب آماده فروش در بازار جهانی است. پس از شایعات فراوان درباره این گوشی، بالاخره کمپانی سامسونگ بالاخره به طور رسمی گلکسی A۲۵ را معرفی کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی A25 با تراشه اگزینوس 1280 به صورت رسمی معرفی شد

کمپانی سامسونگ طی مراسمی بدون حاشیه و فارغ از سر صدا، گوشی گلکسی A۲۵ را رونمایی کرد. گوشی میان رده سامسونگ با نمایشگری باکیفیت و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پا به میدان می‌گذارد. این گوشی با توجه به کانفیگی که دارد از قیمت‌گذاری مناسبی نیز برخوردار شده است.

سخت‌افزار؛ بهرمندی از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰

گلکسی A۲۵ سامسونگ با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ پا به میدان می‌گذارد. این تراشه، اولین تراشه ۵ نانومتری کمپانی سامسونگ بود که از فناوری ارتباطی ۵G پشتیبانی می‌کرد. این تراشه به هشت هسته (چهار هسته‌ قدرتمند Cortex-A۷۸ و چهارهسته‌ کم مصرف Cortex-A۵۵) مجهز شده است. این گوشی برخلاف گلکسی A۱۵ که در دو مدل ۴G و ۵G معرفی شد، فقط در مدل ۵G عرضه خواهد شد.

این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ شدن ۲۵ وات تأمین می‌کند. گلکسی A۲۵ سامسونگ در نسخه رم ۶/۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت وارد بازار خواهد شد.

 تراشه اگزینوس ۱۲۸۰

طراحی و صفحه نمایش؛ پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و سبک طراحی Key Island

گلکسی A۲۵ از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع سوپر آمولد استفاده می‌کند. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهرمند است. همچنین این نمایشگر از رزولوشن +FHD بهرمند است و روشنایی ۱۰۰۰ نیت دارد. دوربین سلفی درون ناچ قطره‌ای تعبیه شده بالای نمایشگر قرار گرفته است.

در قسمت طراحی، این گوشی از سبک جدید Key Island استفاده خواهد کرد. به گونه‌ای که دکمه‌های کم و زیاد صدا و کلید پاور که روی فریم دور قرار دارند، به صورت جزیره‌ای بالاتر از سایر نقاط فریم قرار گرفته‌اند. همچنین جنس فریم دور و قاب پشتی از پلاستیک است.

سبک طراحی Key Island

دوربین؛ بهرمندی از لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال (OIS)

گلکسی A۲۵ در قاب پشتی از سه دوربین استفاده می‌کند. پیکربندی این دوربین‌ها به صورت لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی است. با این دوربین شما می‌توانید با حداکثر کیفیت ۱۰۸۰ و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید. همچنین این گوشی به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. در پنل جلویی گوشی هم یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

گلکسی A25 سامسونگ
گوشی گلکسی A۲۵ سامسونگ تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۵ آذر ۱۴۰۲) وارد بازار می‌شود. قیمت پایه این گوشی ۲۷۱ دلار اعلام شده است که البته این قیمت برای کشور ویتنام خواهد بود و احتمالاً در کشور ما کمی بالاتر باشد. این گوشی با رابط کاربری One UI ۶.۰ و اندروید ۱۴ عرضه می‌شود که تا ۴ سال نیز آپدیت دریافت می‌کند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید