استوار مثل کوهجاری مثل رود

تصاویر گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ مشخص شد

یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی معتبر در حوزه تکنولوژی تصاویر منتسب به گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 را منتشر کرده است. این دو گوشی از لحاظ طراحی هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تصاویر گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ مشخص شد

تصاویری منتسب به گوشی‌های گلکسی A۳۵ و A۵۵ سامسونگ توسط یکی از وب‌سایت‌های معتبر منتشر شده است.

این گوشی‌ها طراحی مشابه به گوشی‌های گلکسی A۱۵ و گلکسی A۲۵ خواهند داشت و از الگوی طراحی Key Island استفاده خواهند کرد. این دو گوشی به زمان زونمایی بسیار نزدیک شده‌اند.

طراحی گوشی‌های گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵؛ فاقد هرگونه خلاقیت و نوآوری

سامسونگ قصد دارد از دو گوشی میان رده و قدرتمند خود رونمایی کند. گوشی‌های گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ احتمالاً در اواسط مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ یا فروردین ۱۴۰۳) رونمایی و به بازار عرضه خواهند شد. حالا که به رونمایی از این دو گوشی نزدیک شده‌ایم، یکی از وب‌سایت‌های معتبر و خوش سابقه، تصاویری از گوشی‌های گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ را منتشر کرده است.

در این تصاویر منتشر شده، سامسونگ هیچگونه نوآوری و خلاقیتی از خود به خرج نداده است. در این گوشی‌ها نیز از همان طراحی سابق استفاده می‌کند و در قاب پشتی از دوربین سه‌گانه که به صورت جزیره‌ای و مجزا بیرون زده‌اند، استفاده می‌کند. همچنین در این دو گوشی، طراحی موسوم به Key Island که برای اولین در گوشی‌های گلکسی A۱۵ و گلکسی A۲۵ معرفی شد نیز به چشم می‌خورد.

تصاویر و رنگبندی گوشی گلکسی A۵۵:

تصاویر و رنگبندی گوشی گلکسی A۵۵

تصاویر و رنگبندی گوشی گلکسی A۳۵:

تصاویر و رنگبندی گوشی گلکسی A۳۵

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌نمایید، این دو گوشی شباهت زیادی به یکدیگر دارند و شما به سختی می‌توانید که این گوشی‌ها را از یک دیگر تشخیص دهید. حتی رنگبندی گلکسی A۵۵ و گلکسی A۳۵ نیز مطابق یکدیگر عنوان شده است. این گوشی‌ها قرار است که با رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی و سفید در بازار عرضه گردند. هر دو این گوشی‌ها باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند و همچنین گواهی IP ۶۷ را نیز دارا هستند.

از لحاظ سخت‌افزاری نیز این دو گوشی پیشرفت خوبی نسبت به نسل قبلی کرده‌اند. گفته می‌شود که گلکسی A۳۵ با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و گلکسی A۵۵ با تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ پا به میدان خواهند گذاشت. با توجه به این که احتمالاً این گوشی‌ها نسبت به نسل قبلی افزایش قیمت نداشته باشند، به نظر شما آیا از این دو گوشی نیز مثل گوشی‌های گلکسی A۳۴ و گلکسی A۵۵ استقبال خوبی به عمل می‌آید یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید