استوار مثل کوهجاری مثل رود

دو گوشی میان رده جدید سامسونگ بهترین نمایشگر‌ها را دارند!

با عرضه رسمی گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ، نتایج DxOMark این گوشی‌ها نیز مشخص شده است. این گوشی‌ها توانسته‌اند در بین تمامی گوشی‌های میان رده، بیشترین امتیاز را در بخش نمایشگر از آن خود کنند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۲۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
دو گوشی میان رده جدید سامسونگ بهترین نمایشگر‌ها را دارند!

طبق نتایجی که توسط سایت DxOMark به دست آمده است، گوشی‌های میان رده گلکسی A35 و گلکسی A55 در بین گوشی‌های میان رده، بهترین نمایشگر را دارند. گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 توانسته‌اند به ترتیب در بخش نمایشگر به امتیازات ۱۳۴ و ۱۴۱ برسند.

بهترین نمایشگر در بین گوشی‌های میان رده، به گلکسی A35 و گلکسی A55 تعلق دارد!

وب‌سایت معروف و معتبر DxOMark با انجام تست‌ها و آزمایشات یکسانی به مقایسه گوشی‌های مختلف می‌پردازد. اکنون با توجه به رونمایی  رسمی از گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 عملکرد این دو گوشی در بخش‌های مختلف زیر ذره بین این پایگاه اطلاعاتی قرار دارد. با توجه به نتایجی که از تست نمایشگر این دو گوشی به دست آمده، این دو گوشی عملکرد درخشانی را از خود بر جای گذاشته‌اند.

گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 قیمتی زیر ۵۰۰ دلار دارند و بر این اساس در دسته گوشی‌های میان رده جای می‌گیرند. با این حساب می‌توان از این دو گوشی به عنوان بهترین گوشی‌های میان رده از لحاظ نمایشگر یاد کرد. گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 توانستند از آزمایشات سایت DxOMark سر بلند خارج شوند و امتیازات ۱۳۴ و ۱۴۱ را کسب کنند.

عملکرد نمایشگر گلکسی A35 و گلکسی A55

حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی A35 به ۱۶۲۰ نیت و حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی A55 به ۱۶۳۸ نیت می‌رسد. به همین دلیل است که در زیر نور مستقیم آفتاب خوانایی قابل قبولی دارند. این دو نمایشگر در زمینه پخش ویدیو‌های HDR نیز عملکرد رضایت بخشی را به ثبت رسانده‌اند. همچنین در اکثر محیط‌های نوری متفاوت، رنگ خوبی را ارائه می‌دهند.

از ضعف‌های این نمایشگر‌ها می‌توان به مدیریت ضعیف لمس‌های ناخواسته صفحه نمایش، روشنایی خودکار بیش از حد در محیط‌ها تاریک و وجود نویز‌های سبز و صورتی هنگامی که از زاویه‌های کناری به گوشی نگاه می‌کنید، اشاره کرد.

در بین تمامی گوشی‌های جهان نیز مقام بهترین نمایشگر به یکی دیگر از گوشی‌های برند سامسونگ، یعنی گلکسی S۲۴ اولترا تعلق دارد. به نظر می‌رسد که سامسونگ فرمول موفقیت در زمینه نمایشگر‌ها را به دست آورده است. به نظر شما کدام برند می‌تواند در این زمینه از سامسونگ پیشی بگیرد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید