استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی A۳۵ سامسونگ با نمایشگری جدیدتر نسبت به نسل قبل معرفی می‌شود

سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۴ از گوشی میان رده A۳۵ رونمایی کند. در این گوشی شاهد تغییراتی در پنل جلویی نسبت به نسل قبلی یعنی A۳۴ هستیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی A۳۵ سامسونگ با نمایشگری جدیدتر نسبت به نسل قبل معرفی می‌شود

مشخصات احتمالی گوشی گلکسی A۳۵ سامسونگ توسط برخی از فعالان حوزه تکنولوژی فاش شد. در این گوشی دیگر خبری از ناچ قطره‌ای نیست و دوربین سلفی درون حفره دایره‌ای شکل تعبیه شده است.

طراحی گلکسی A35

طراحی بروز صفحه نمایش با تغییر جایگاه دوربین سلفی

طبق اطلاعات منتشر شده، گلکسی A۳۵ سامسونگ از ابعاد ۱۶۱.۶ در ۷۷.۹ در ۸.۲ میلی‌متری برخوردار است. نکته اصلی و قابل توجه در این گوشی، مدرن شدن صفحه نمایش نسبت به اعضا قبلی خانواده A۳۰ است. در تمامی مدل‌های قبل، این گوشی‌ها، دوربین سلفی را درون ناچ قطره‌ای قرار می‌دادند که این طراحی با حاشیه‌های زیادی رو به رو بود. در این گوشی دوربین سلفی درون حفره‌ای دایره‌ای شکل قرار دارد که باعث زیباتر شدن و مدرن‌تر شدن صفحه نمایش گوشی می‌شود.

در قسمت طراحی سایر بخش‌ها نیز این گوشی تفاوت زیادی با گوشی‌های گلکسی A۳۴ و گلکسی A۵۴ ندارد و از همان طراحی قبلی گوشی‌های سامسونگی بهرمند شده است.

طراحی گلکسی A35

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و بهرمندی از تراشه اگزینوس ۱۴۸۰

طبق شایعات، قلب تپنده این گوشی را پردازنده اگزینوس ۱۴۸۰ تشکیل می‌دهد. این تراشه طی فرآیندی ۵ نانومتری ساخته شده و به ۸ هسته(۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتز Cortex-A۷۸ و ۴ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A۵۵) مجهز گردیده است. احتمال می‌رود که پردازنده گرافیکی این گوشی نیز Arm Mali-G۶۸ MP۵ باشد.

گلکسی A۳۵ سامسونگ در قاب پشتی از سه دوربین و یک فلش استقاده خواهد کرد. پکیج دوربین این گوشی از از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی در پشت گوشی و از لنز ۱۳ مگاپیکسلی سلفی روی نمایشگر بهرمند خواهد شد.

طراحی گلکسی A35

انتظار می‌رود گوشی گلکسی A۳۵ سامسونگ با اندروید پایه ۱۴ و رابط کاربری One UI ۶.۰ معرفی شود. این گوشی احتمالا پس از عرضه سری گلکسی S۲۴ معرفی خواهد شد. به نظر شما این گوشی با گوشی گلکسی A۳۴ چقدر تفاوت قیمت خواهد داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید