استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی A35 رونمایی شد؛ همان گلکسی A54 است!

سامسونگ از گوشی میان رده گلکسی A35 رونمایی کرد. این گوشی در بخش طراحی و سخت‌افزار شباهت زیادی با گوشی گلکسی A54 دارد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۲۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی A35 رونمایی شد؛ همان گلکسی A54 است!

سامسونگ بالاخره از گوشی گلکسی A۳۵ رونمایی کرد. این گوشی شباهت‌های زیادی را با بهترین گوشی میان رده نسل قبلی سامسونگ، یعنی گلکسی A54 دارد. گلکسی A۳۵ از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده می‌کند. همچنین رزولوشن دوربین اصلی این گوشی نیز ۵۰ مگاپیکسل است. سامسونگ این گوشی را به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ ۲۵ وات مجهز کرده است.

مشخصات اجمالی؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

سامسونگ پکیج کاملی از قطعات را در گوشی گلکسی A۳۵ قرار داده است و به همین دلیل انتظار می‌رود که پرفروش‌ترین گوشی میان رده بازار ایران در سال ۱۴۰۳ لقب بگیرد.

سامسونگ این گوشی را جایگزین گوشی گلکسی A34 کرده اما سخت‌افزار این گوشی نزدیک به گوشی گلکسی A۵۴ است. گلکسی A۳۵ از تراشه میان رده قدرتمند اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده می‌کند. همان تراشه‌ای که بر روی گوشی گلکسی A۵۴ قرار گرفته بود!

نمای رو به روی گلکسی A35

این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع Super AMOLED استفاده می‌کند. همچنین این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. نسبت نمایشگر به بدنه حدود ۸۵ درصد است که در نگاه اول حس خوبی را القا نمی‌کند. همچنین ناچ قطره‌ای در این گوشی حذف شده و جای خود را به یک حفره دایره‌ای کوچک داده است که در آن دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مستقر شده است.

نمای رو به روی گلکسی A35

در قاب پشتی، باز هم سامسونگ از همان طراحی همیشگی استفاده کرده است. سه لنز دوربین به صورت جزیره‌ای و مجزا بیرون زده‌اند که کنار آن‌ها یک فلش وجود دارد. این گوشی از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین این گوشی قابلیت فیلمبرداری با حداکثر کیفیت ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. باید به این نکته نیز توجه کرد که قاب پشتی این گوشی نیز مانند گوشی گلکسی A۵۴ از نوع شیشه است اما فریم دور هنوز از جنس پلاستیک تعبیه شده است.

نمای سمت راست گلکسی A35

عمده‌ترین تغییر این گوشی در بخش طراحی نسبت به مدل نسل قبلی، مربوط به فریم دور گوشی است. این گوشی نیز مانند گوشی‌های گلکسی A۱۵ و گلکسی A۲۵ از طراحی موسوم به Key Island استفاده کرده است و دکمه‌های پاور و کم و زیاد کردن صدا، نسبت به بدنه کمی برآمدگی دارند. گلکسی A۳۵ در رنگ‌های زرد لیمویی، آبی تیره (مشکی)، آبی یخی و یاسی عرضه خواهد شد.

نمای سمت چپ گلکسی A35

انرژی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری با توان شارژ شدن ۲۵ وات تأمین می‌گردد. گوشی گلکسی A۳۵ با رابط کاربری One UI ۶. ۱ و اندروید پایه ۱۴ وارد بازار خواهد شد. این گوشی با قیمت پایه ۳۸۰ یورو به فروش خواهد رسید. البته باید شاه قیمت بیشتری در بازار ایران باشیم. به نظر شما این گوشی می‌تواند مثل گوشی گلکسی A۵۴ در ایران فروش خوبی را داشته باشد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید