استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی M۵۵ سامسونگ با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

سامسونگ به طور رسمی از گوشی گلکسی M55 رونمایی کرد. این گوشی مشخصات خیره‌کننده‌ای دارد و به نظر می‌رسد با توجه به قیمتی که دارد، ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی M۵۵ سامسونگ با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

سامسونگ معمولاً پس از معرفی یکی از اعضای سری A، بلافاصله سری M همان گوشی را نیز وارد بازار می‌کند. حالا پس از گذشت حدوداً یک ماه از معرفی گوشی گلکسی A55، سامسونگ اقدام به رونمایی از گوشی گلکسی M55 کرده است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و همچنین دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

گلکسی M55؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی!

از گوشی‌های سری M معمولاً به عنوان گوشی‌های اقتصادی یاد می‌شود. گوشی گلکسی M55 نیز یکی از جدیدترین گوشی‌های میان رده بازار است که نسبت به گوشی گلکسی A۵۵ قیمت کمتری دارد.

البته به این نکته نیز باید توجه کرد که گوشی‌های سری M کیفیت ساخت ضعیف‌تری نسبت به گوشی‌های سری A دارند. در بخش طراحی، این گوشی شباهت بسیار زیادی با گوشی گلکسی A۳۴ دارد. جنس پنل پشتی و لبه‌ها از پلاستیک است و همچنین از گواهی IP۶۷ پشتیبانی می‌کند.

گوشی گلکسی M55 نمایشگری با اندازه ۶.۷ اینچی از نوع AMOLED دارد که از نرخ نوسازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر رزولوشن +FHD پلاس دارد و حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. همچنین دوربین سلفی درون حفره دایره‌ای شکل کوچکی بالای نمایشگر قرار گرفته است.

مشخصات گلکسی M55

قلب تپنده این گوشی توسط تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ تشکیل شده که البته برای گوشی‌ای که در سال ۲۰۲۴ تولید شده است، کمی قدیمی به نظر می‌رسد. همچنین گوشی گلکسی M55 نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین می‌کند که شارژدهی بسیار بالایی دارد. نکته قابل توجه این باتری، پشتیبانی از سرعت شارژ ۴۵ وات است.

سامسونگ معمولاً گوشی‌های میان رده خود را به شارژ سریع ۲۵ وات مجهز می‌کند و سرعت شارژ ۴۵ وات محصوص گوشی‌های پرچمدار است که خوشبختانه در این گوشی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گلکسی M55 در نسخه‌های رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

گلکسی M55 در پنل پشتی از دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند. یک لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل دهنده پکیج دوربین این گوشی هستند که لنز اصلی این گوشی از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. این گوشی از فیلمبرداری با حداکثر کیفیت ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

دوربین گلکسی M55

یکی از نقاط قوت گوشی گلکسی M55 را می‌توان دوربین سلفی این گوشی دانست. جایی که این دوربین رزولوشنی ۵۰ مگاپیکسلی دارد و حتی از گوشی گلکسی A۵۵ نیز باکیفیت‌تر است. گوشی گلکسی M55 در حال حاضر فقط در بازار کشور برزیل رونمایی شده است و در بازار این کشور نیز با قیمت پایه ۵۴۰ به فروش می‌رسد. به نظر شما ارزش خرید گوشی گلکسی M55 بیشتر است یا گلکسی A55؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید