استوار مثل کوهجاری مثل رود

همکاری شرکت کاویار و سامسونگ برای ساخت بدنه گلکسی S24 اولترا!

قرار است که گوشی گلکسی S24 اولترا با طراحی لوکس توسط برند کاویار، در تعدادی محدود وارد بازار شوند. گران قیمت‌ترین این مدل‌ها، حدود 74 برابر قیمت بیشتری نسبت به نسخه گلکسی S24 اولترا خواهد داشت.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
همکاری شرکت کاویار و سامسونگ برای ساخت بدنه گلکسی S24 اولترا!

برند کاویار (Caviar) در زمینه طراحی گوشی‌های لوکس فعالیت می‌کند. این شرکت قبلاً نیز با کمپانی اپل برای طراحی لوکس گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس همکاری داشته است. حالا این شرکت قرار است که با شرکت سامسونگ برای طراحی گوشی گلکسی S۲۴ اولترا همکاری داشته باشد.

این مدل‌ها فقط در تعداد‌های محدودی ساخته و عرضه خواهند شد. این شرکت قرار است که گوشی گلکسی S۲۴ اولترا را در ۴ مدل وارد بازار کند.

گوشی گلکسی S۲۴ اولترا با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار!

گوشی گلکسی S۲۴ اولترا را شرکت کاویار با الهام از طرح اژد‌ها طراحی خواهد کرد که به اصطلاح Era of Dragon نام دارد. لوکس‌ترین مدل طراحی شد توسط این شرکت، با طلای ۲۴ عیار و هشت تکه الماس تزئین شده و قیمتی حدود ۷۴ هزار دلار دارد. چیزی حدود ۷۴ برابر قیمت گوشی گلکسی S۲۴ اولترا که کمی عجیب به نظر می‌رسد!

گلکسی s24 اولترا با بدنه طلا

اصلی‌ترین مدل این طراحی، Yong نام دارد که قیمتی حدود ۱۵۰۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. در این مدل، یک نمای توربین مانند به چشم می‌خورد که به طرح یک اژد‌ها با روکش طلای ۲۴ عیار طلا مزین شده است.

مدل Yong گلکسی s24 اولترا

مدل‌های دیگری که طراحی شده است، فاقد طلای ۲۴ عیار است و با قیمت پایه ۹۰۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. در این مدل‌ها، همان طراحی با قیمت‌های طوسی، آبی و قرمز در دسترس قرار خواهند گرفت. این طراحی‌ها با نام‌های Aries، Pisces و Aquarius در بازار موجود می‌شوند.

مدل های لوکس گلکسی s24 اولترا

گوشی گلکسی S۲۴ اولترا به طرح Yong فقط با تعداد ۲۴ عدد به فروش خواهند رسید. همچنین در مدل‌های Aries ، Pisces، Aquarius و Taurus نیز با تعداد ۹۹ عدد در بازار موجود خواهند شد.

تمامی این مدل‌ها فقط از طریق سایت کاویار به فروش خواهند رسید. گوشی گلکسی S۲۴ اولترا در طراحی جدید، از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هیچگونه تفاوتی با نسخه اصلی نخواهند داشت.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید