استوار مثل کوهجاری مثل رود

سامسونگ مدل جدیدی از گوشی تاشونده زد فلیپ ۵ را به نمایش گذاشت + تصاویر

کمپانی سامسونگ نسخه خاص گوشی تاشونده زد فلیپ ۵ را رونمایی کرد. این گوشی فقط در ۳ کشور عرضه شده است. برای مشاهده جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سامسونگ مدل جدیدی از گوشی تاشونده زد فلیپ ۵ را به نمایش گذاشت + تصاویر

شرکت سامسونگ نسخه سفارشی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ را به طور محدود روانه بازار کرد. این نسخه با نام Maison Margiela Edition(میسون مارژیلا) شناخته می‌شود. از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، گلکسی زد فلیپ ۵ هیچگونه تغییری نکرده است و فقط از لحاظ ظاهری دستخوش تغییرات شده است.

گلکسی زد فلیپ ۵ نسخه Maison Margiela Edition، همراه با دو قاب جذاب، بسته‌بندی شده است!

کمپانی سامسونگ با همکاری برند Maison Margiela که در زمینه مد و در کشور فرانسه فعالیت می‌کند، این گوشی را طراحی کرده است. این برند از طراحی‌های خاصی استفاده می‌کند و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. این همکاری، اولین همکاری بین این دو کمپانی نیست و قبلاً نیز برای گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

این مدل از جعبه و نوع بسته‌بندی خاصی بهره می‌برد. این گوشی در یک جعبه مکعبی سفید رنگ که با پارچه بافته شده، قرار دارد. این جعبه طبقه طبقه است و حس و حال عجیبی را به مخاطب القا می‌کند.

جعبه گلکسی زد فلیپ 5 نسخه Maison Margiela Edition

در این جعبه، دو قاب خاص وجود دارد. یک قاب چرمی Flap با طرح جیب پارچه‌ای و یک قاب Flipsuit که با دو کارتی که در جعبه تعبیه شده است، می‌توانید تم این گوشی را تغییر دهید.

کیس چرمی گلکسی زد فلیپ 5 نسخه Maison Margiela Editionکیس Flipsuit گلکسی زد فلیپ 5 نسخه Maison Margiela Editionگلکسی زد فلیپ 5 نسخه Maison Margiela Edition

خوشبختانه کمپانی سامسونگ در این نسخه، به طور پیشفرض درون جعبه یک آداپتور ۲۵ واتی و کابل USB - C را قرار داده است. این گوشی فقط در سه کشور کره جنوبی، چین و هنگ کنگ عرضه خواهد شد. گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ نسخه Maison Margiela Edition فقط با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی ارائه می‌شود.

گلکسی زد فلیپ ۵ نسخه Maison Margiela Edition با قیمتی حدود ۱۹۲۳ دلار به فروش خواهد رسید. به دلیل محدود بودن این نسخه از گلکسی زد فلیپ ۵، کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا این گوشی‌ها را به قرعه کشی به متقاضیان ارائه دهد. کسانی که قصد خرید این گوشی را دارند، تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳(۹ آذر ۱۴۰۲) فرصت دارند تا در سایت رسمی سامسونگ اقدام به ثبت نام نمایند. اسامی افراد برگزیده در قرعه کشی نیز یک روز پس از این تاریخ، یعنی در ۱ دسامبر(۱۰ آذر) اعلام می‌گردد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید