استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی زد فولد 6 اولترا فقط در بازار کره جنوبی در دسترس خواهد بود

کمپانی سامسونگ قصد دارد که گوشی تاشونده زد فولد 6 اولترا را فقط در کشور کره جنوبی به فروش برساند. این شرکت در تاریخ 20 تیر 1403 از محصولات جدیدش رونمایی خواهد کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی زد فولد 6 اولترا فقط در بازار کره جنوبی در دسترس خواهد بود

همانطور که قبلاً گفته شده بود، سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) با برگزاری مراسم آنپکد در شهر پاریس از سری محصولات جدیدش رونمایی کند. در این مراسم قرار است که از گوشی‌های تاشونده و برخی از گجت‌های این کمپانی پرده‌برداری شود.

در لیست منتشر شده از سوی کمپانی سامسونگ، نامی از گوشی زد فولد ۶ اولترا دیده نمی‌شود. همین موضوع باعث شده تا شایعاتی به گوش برسد که قرار است این گوشی در انحصار بازار کره جنوبی بماند.

سامسونگ قصد دارد گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ اولترا را فقط در زادگاهش به فروش برساند!

کمپانی سامسونگ قصد دارد به زودی و تا پیش از برگزاری المپیک زمستانه پاریس، از سری محصولات جدیدش به طور رسمی رونمایی کند. در لیست منتشر شده از سوی شرکت سامسونگ، قرار است که از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶، ساعت‌های هوشمند سری واچ ۷ و حلقه هوشمند گلکسی رینگ رونمایی گردد.

در این مراسم خبری از نسخه پرچمدار گلکسی زد فولد ۶، یعنی گلکسی زد فولد ۶ اولترا نخواهد بود. به همین دلیل برخی از خبرنگاران و تحلیلگران سرشناس و نزدیک به کمپانی سامسونگ، معتقدند که این کمپانی قصد دارد که گوشی تاشونده گلکسی زد فولد اولترا را فقط در بازار کشور کره جنوبی به فروش برساند.

گلکسی زد فولد 6 اولترا

تا کنون هنوز هیچ اطلاعات و مشحصاتی از گوشی گلکسی رد فولد ۶ اولترا به بیرون درز نکرده است. اما احتمال می‌رود که این گوشی ابعادی بزرگتر از نسخه معمولی داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که گوشی گلکسی زد فولد ۶ اولترا از لحاظ سرعت و قدرت پردازش عملکرد بهتر از گلکسی زد فولد ۶ خواهد داشت. به نظر شما سامسونگ به چه دلیلی می‌خواهد که این گوشی را فقط در کشور کره جنوبی به فروش برساند؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید