استوار مثل کوهجاری مثل رود

برای رفع مشکل داغ شدن آیفون 15 حتما گوشی خود را آپدیت کنید

اعضاء جدید شرکت اپل با مشکل داغ شدن بیش از حد مواجه شده بودند که این کمپانی خیلی زود متوجه این موضوع شد و با آپدیتی که ارائه کرد، این اشکال را برطرف کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۱۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
برای رفع مشکل داغ شدن آیفون 15 حتما گوشی خود را آپدیت کنید

گوشی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس با مشکل داغ شدن بیش از حد وارد بازار شد و این گرما تا دمای 46 درجه سانتی گراد افزایش پیدا می‌کرد که شرکت اپل فورا آپدیت جدیدی را برای ios ارائه کرد و فعلا این موضوع را حل کرده است.

مشکل داغ شدن پرچم داران اپل چه بود؟

خیلی از کاربران و فعالان حوزه دیجیتال این مشکل را به دلیل تراشه موجود در این گوشی های پرچمدار یعنی A17 Pro اعلام کردند. پردازنده ای که سه نانومتری است.

اما برخی دیگر مشکل را از بدنه تیتانیومی ای که جایگزین بدنه فولاد زنگ نزن شده است، می‌دانند. این کمپانی آمریکایی هر دو این نظریه‌ها را رد کرده و اعلام کرده است که مشکل از موارد امنیتی بوده و با آپدیت کردن گوشی خود به iOS 17.0.3 این موضوع برطرف می‌شود.

داغ شدن آیفون 15

کمپانی اپل از خود چه دفاعیاتی را ارائه کرد؟

شرکت اپل به طور رسمی اعلام کرد و مشکلات را برای کاربران خود این‌گونه تشریح کرد:

آپدیت های برخی از اپلیکیشن ها باعث افزایش فشار به دستگاه شده و ما برای رفع این مشکل با سازندگان برنامه های اینستاگرام، اوبر و بازی Asphalt 9: Legends در حال همکاری هستیم. ما حالت‌های مختلفی را پیدا کرده ایم که آیفون در این حالت ها گرم‌تر از حد انتظار خواهد شد.

با اعمال این آپدیت روی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس، دمای این دو دستگاه از حدود 46 درجه سانتی گراد به حدود 34 درجه سانتی گراد کاهش پیدا کرد و هیچگونه اختلالی نیز در عملکرد اپلیکیشن‌ها و سایر قسمت های گوشی مشاهده نشد.

همچنین این کمپانی آمریکایی خاطر نشان کرد:

 یک باگ در ios17 شناسایی کرده که می تواند روی تجربه بعضی از کاربران اثر بگذارد. اما این باگ با یک به‌روزرسانی حل خواهد شد.

آپدیت جدید ios17 در اواخر ماه اکتبر (آبان ماه) منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که اپل با انتشار یک آپدیت کوچک‌تر این مشکل را برطرف کند. کمپانی اپل پشتیبانی و خدمات فوق العاده ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند و این راز متمایز بودن این شرکت نسبت به سایر رقبا است.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید