استوار مثل کوهجاری مثل رود

خداحافظ MIUI! سیستم عامل HyperOS سریع‌تر از اندروید خواهد بود

پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره این شرکت چینی، سیستم عامل HyperOS را رسما معرفی و جزئیاتی از این سیستم عامل را عنوان کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۰۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
خداحافظ MIUI! سیستم عامل HyperOS سریع‌تر از اندروید خواهد بود

تا قبل رونمایی رسمی از HyperOS، شایعاتی زیادی پیرامون جزئیات این سیستم عامل مطرح بود که در این مقاله تمام جزئیات و اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت شیائومی را خدمت شما پلواری‌ها ارائه می‌دهیم.

HyperOS سبک‌ترین و سریع‌ترین سیستم عامل جهان

طبق ادعای شرکت شیائومی، این سیستم عامل تنها ۸٫۷۵ گیگابایت از حجم دستگاه شما را اشغال می‌کند که حدودا ۲٫۵ گیگابایت از سیستم عامل iOS که در گوشی‌های اپل استفاده می‌شود، سبک‌تر است و همچنین طبق ادعای شیائومی، HyperOS از اندروید نیز بسیار سریع‌تر عمل می‌کند.

این سیستم عامل در زمینه‌های مدیریت حافظه، سیستم فایل، سیستم شبکه و همچنین سیستم گرافیکی بسیار پیشرفت کرده و عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می‌گذارد که این امر باعث افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها می‌شود.

HyperOS سبک ترین سیستم عامل جهان

بهرمندی HyperOS از هوش مصنوعی

شرکت شیائومی این سیستم عامل را به هوش مصنوعی نیز مجهز کرده تا کامل ترین سیستم عامل جهان را به کاربران خود ارائه دهد. در بخش گالری کاربران می‌توانند عکس‌های خود را به کمک هوش مصنوعی ویرایش کنند.

همچنین با این هوش مصنوعی می‌توان کارهای مختلفی را از جمله: ایجاد متن، قابلیت تشخیص سریع متن موجود در عکس‌ها، تبدیل طرح‌ها و عکس‌ها به نقاشی و همچنین امکان جستجوی تصاویر بر اساس دستورات زبان طبیعی را انجام داد.

طراحی محیط کاربری HyperOS

یکپارچگی محصولات شیائومی در استفاده از HyperOS

این کمپانی قدرتمند چینی قصد دارد از HyperOS به گونه‌ای استفاده کند که تمامی محصولات این شرکت را تحت پوشش قرار دهد؛ به طوری که این سیستم بر روی تمامی گوشی‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌ها، لوازم خانگی هوشمند و تمامی محصولاتی که ساخت شرکت شیائومی هستند، قابل نصب باشد. این سیستم عامل در محصولات خانگی HyperMind نام دارد.

یکپارچگی محصولات شیائومی در استفاده از HyperOS

با توجه به سخنانی که شرکت شیائومی مطرح کرده است، این کمپانی از زمان عرضه سیستم عامل MIUI، یعنی ۱۳ سال پیش، در حال کار و بررسی روی این سیستم بوده ولی از ۷ سال پیش تا کنون به صورت تخصصی‌تر و جدی‌تر کار بر روی این پروژه را شروع کرده اند.سیستم عامل HyperOS از دسامبر ۲۰۲۳ (آذر ۱۴۰۲) برای منطقه چین و از اوایل سال ۲۰۲۴ (بهمن ۱۴۰۲) نسخه جهانی این سیستم عامل منتشر خواهد شد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید