استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی‌های خود را به iOS 17.2.1 آپدیت نکنید!

گزارش‌های کاربران حاکی از آن است که پس از آپدیت گوشی‌های خود به نسخه iOS ۱۷. ۲. ۱ قادر به اتصال به شبکه‌های مخابراتی نیستند. البته کمپانی اپل هنوز این خبر را نه تأیید و نه تکذیب کرده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی‌های خود را به iOS 17.2.1 آپدیت نکنید!

چند روز قبل شرکت اپل نسخه iOS ۱۷.۲.۱ را منتشر کرد. در این آپدیت هیچ قابلیتی به گوشی‌ها اضافه نشد و صرفاً برای رفع مشکلی خالی شدن باتری، این آپدیت را ارائه کرد. کمپانی اپل قبل از این نسخه iOS ۱۷.۲ را منتشر کرده بود که قابلیت‌های زیادی داست که از آن به عنوان آپدیتی انقلابی در گوشی‌های اپل یاد می‌شد. اما حالا با عرضه آپدیت iOS ۱۷.۲.۱ مشکلات گرمایی به گوشی بازگشتند و همچنین در ارتباط با اپراتور‌ها دچار مشکل هستند.

در آپدیت iOS ۱۷.۲.۱ ارتباط با شبکه‌های مخابراتی مختل شده است!

برخی از کاربران که این گوشی‌های خود را به این نسخه آپدیت کرده‌اند، مدعی شده‌اند که گوشی‌ها زودتر از قبل داغ می‌شوند و در ارتباط گرفتن با شبکه‌های مخابراتی نیز مشکل دارند. کمپانی اپل هنوز هیچگونه دفاعیه‌ای از خود منتشر نکرده و به این موضوع اعتراف نکرده است. این آپدیت به منظور بهینه‌تر شدن مصرف باتری منتشر شده بود که حالا خبر‌ها نشان می‌دهد که اپل با معضل جدیدی رو به رو است.

اگر گوشی خود را به iOS ۱۷.۲.۱ بروزرسانی کردید، حتی در حالت بازگشت به کارخانه نیز این مشکل رفع نخواهد شد. انتظار می‌رود که اپل سریعاً آپدیتی کوچک را با نام iOS ۱۷.۲.۲ منتشر کند تا مشکلات کاربران را برطرف سازد. بعید به نظر می‌رسد که اپل به این زودی نسخه iOS ۱۷.۳ را منتشر کند و باید منتظر آپدیتی کوچکتر قبل از نسخه iOS ۱۷.۳ باشیم. یکی از روش‌هایی که می‌توانید از شر این آپدیت راحت شوید، دریافت نسخه بتا iOS ۱۷.۳ است که البته آن‌ها احتمالاً دچار باگ‌های زیادی خواهد بود.

نسخه iOS 17.2.1
اگر گوشی خود را به نسخه iOS ۱۷.۲.۱ بروزرسانی نکرده‌اید، باز هم دست نگه دارید و حداقل تا زمان انتشار بیانیه‌ای رسمی از سوی شرکت اپل درباره این آپدیت، منتظر بمانید تا دچار مشکل نشوید. دانلود و بروزرسانی نسخه iOS۱۷.۲.۱ برای گوشی شما در دسترس قرار گرفته است؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید