استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیفون ۱۵ انتظارات را برآورده نکرده است

عضو جدید خانواده اپل، روی کاغذ بهترین گوشی جهان است و پرچم این شرکت آمریکایی را همچنان بالا نگه داشته است اما در واقعیت اصلاً اینچنین نیست و انتظارات را اصلاً برآورده نکرده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۲۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیفون ۱۵ انتظارات را برآورده نکرده است

گوشی های آیفون سری 15 که به محض ورود به بازار های جهانی توانسته بودند صف های طولانی را برای خرید رقم بزنند، اکنون با حجم زیادی از انتقادات و نارضایتی مشتریان رو به رو شده اند و مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کرده اند.

علاوه بر داغ شدن، مشکلات دیگری نیز در آیفون 15 دیده شده است

همین چند وقت پیش بود که خبری ارائه کردیم که کاربران گزارشی مبنی بر داغی بیش از حد گوشی را می دهند که کمپانی اپل با آپدیتی که ارائه کرد (ios17.0.3) توانست تا حدودی مشکل داغ شدن بیش از اندازه را کنترل کند اما اکنون یاهو در گزارشی از مشکلات جدیدی پرده برداری کرده است و مشکلات جدیدی را اینگونه بیان کرده است:

علاوه بر گرم شدن بیش از حد گوشی الان مشکل جدیدی که کاربران باهاش روبرو شدن سوختن صفحه‌ی گوشیه. در گوشی بعضی کاربران هم با افزایش صدای گوشی بیش از ۸۰ درصد، صدا دچار خش و نویز میشه

iPhone 15 overheating


با توجه به گزارشی که یاهو ارائه کرده است و همچنین تجربیات کاربران می توان به این رسید که شرکت اپل این گوشی را خیلی با عجله وارد بازار کرده است و هیچگونه تست و راستی آزمایی انجام نداده است این حجم از مشکل برای یک گوشی پرچمدار آن هم از شرکت اپل واقعاً فاجعه و غیر قابل باور است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت اپل چه دفاعیاتی از خود در برابر این همه انتقاد و نارضایتی ارائه می‌دهد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید