استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی‌های سری آیفون 16 و باز هم پیروی از همان طراحی قبلی!؟

طبق افشاگری‌هایی که رسانه‌های نزدیک به کمپانی اپل انجام داده‌اند، این شرکت تصمیم دارد که گوشی‌های خانواده آیفون 16 را با تغییرات بسیار اندک نسبت به نسل قبلی، وارد بازار کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی‌های سری آیفون 16 و باز هم پیروی از همان طراحی قبلی!؟

رسانه‌های معتبر و نزدیک به کمپانی اپل، تصاویری از طراحی گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس را افشا کرده‌اند. این دو گوشی تفاوت بسیار کمی با مدل نسل قبلی خود خواهند داشت. تنها تفاوت این گوشی‌ها به ابعاد و وجود کلید خازنی که به منظور ضبط ویدیو قرار داده شده است، مربوط می‌شود.

گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس

آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس؛ کپی از طراحی نسل قبلی

به نظر می‌رسد تمامی شایعاتی که درباره طراحی گوشی‌های آیفون ۱۶ مطرح شده بود، همگی بی‌پایه و بی‌اساس بودند و اپل قصد دارد از همان طراحی قبلی استفاده کند. اپل در بخش طراحی گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس سنت شکنی نمی‌کند و به همان طراحی قبلی پای‌بند خواهد بود.

فریم تیتانیومی گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس

نمایشگر گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس به ترتیب با اندازه‌های ۶.۳ و ۶.۹ اینچی وارد بازار خواهند شد که اندازه بزرگتری نسبت به نسل قبلی دارند. گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس نمایشگری با اندازه ۶.۱ و ۶.۷ اینچی داشتند. همچنین یکی دیگر از تغییراتی که نسبت به نسل قبلی در این گوشی‌ها ایجاد شده است، می‌توان به دکمه کپچر اشاره کرد. این دکمه خازنی زیر دکمه پاور قرار خواهد گرفت و به منظور فیلمبرداری از آن استفاده خواهد شد.

اضابه شدن دکمه کپچر به گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس

در گوشی‌های پرچمدار آیفون ۱۶ از همان فریم تیتانیومی نسل قبلی استفاده خواهد شد. یکی از دلایلی که موجب افزایش اندازه در این گوشی‌ها شده است، می‌توان به اضافه شدن لنز چهارمنشوری تله فوتو در این گوشی‌های اشاره کرد. همچنین این گوشی‌ها به دکمه اکشن، که در گوشی‌های پرچمدار آیفون ۱۵ برای اولین بار رونمایی شد نیز مجهز خواهند بود.

افزایش اندازه نمایشگر گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس

انتظار می‌رفت با توجه به برکناری مدیر بخش طراحی شرکت اپل، در گوشی‌های سری آیفون ۱۶ شاهد تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسل قبل باشیم. اما قضیه کاملاً برعکس شد و دقیقاً از همان طراحی قبلی در این گوشی‌ها استفاده خواهد شد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید