استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیفون 16 پرومکس شارژدهی بیشتری نسبت به گوشی‌های نسل قبلی خواهد داشت

طبق شایعات، اپل قصد دارد که باتری گوشی پرچمدار نسل آینده خود را با ظرفیت 4676 میلی آمپر ساعتی در بازار عرضه کند. این تغییر باعث می‌شود که این گوشی برای اولین بار در طول تاریخ شرکت اپل، شارژدهی بیشتر از 30 ساعت داشته باشد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیفون 16 پرومکس شارژدهی بیشتری نسبت به گوشی‌های نسل قبلی خواهد داشت

همیشه میزان شارژدهی کم گوشی‌های اپل، یکی از چالش‌های مهم این شرکت بوده است. تا حالا هیچکدام از گوشی‌های این کمپانی آمریکایی شارژدهی بیشتر از ۳۰ ساعت را به خود ندیده است.

اما حالا این شرکت قصد دارد که با افزایش ظرفیت باتری گوشی آیفون ۱۶ پرومکس و بهینه کردن آن، میزان شارژدهی این گوشی را حدوداً به ۳۱ ساعت ساعت خواهند رساند.

آیفون ۱۶ پرومکس با ظرفیت باتری ۴۶۷۶ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد!

کمپانی اپل قصد دارد در گوشی پرچمدار جدیدش از باتری با ظرفیت ۴۶۷۶ میلی آمپر ساعتی استفاده کند. تا پیش از این، میزان شارژدهی گوشی‌های اپل بسیار مورد انتقاد کاربران قرار گرفته بود و به نظر می‌رسد که حالا اپل قصد دارد با این کار رضایت مشتریان را جلب کند.

ظرفیت باتری پرچمدار فعلی آیفون، یعنی آیفون ۱۵ پرومکس به ۴۴۲۲ میلی آمپر ساعت می‌رسد که حدوداً ۲۹ ساعت می‌تواند به نیاز‌های شما پاسخ دهد.

شرکت اپل، قصد دارد که ظرفیت باتری گوشی پرچمدار نسل آینده خود را با ۵ درصد افزایش نسبت به نسل فعلی در بازار عرضه کند. همین امر باعث می‌شود که گوشی آیفون ۱۶ پرومکس به اولین گوشی اپل تبدیل شود که بالای ۳۰ ساعت شارژدهی دارد.

به گفته رسانه‌های معتبر، این گوشی تقریباً ۳۱ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

ظرفیت باتری آیفون 16 پرومکس و آیفون 15 پرومکس

همچنین این رسانه گفته است که گوشی آیفون ۱۶ پرومکس احتمالاً بزرگتر از نسل‌های قبلی خواهد بود و نمایشگری با اندازه 6.3 اینچ خواهد داشت. این ابعاد بزرگتر بر روی عملکرد سایر بخش‌ها نیز تأثیر‌گذار خواهد بود.

گفته می‌شود که با این شرایط، اپل می‌تواند دوربین تله فوتو این گوشی را به زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز سازد.

این گوشی احتمالاً در اواسط سال ۱۴۰۳ معرفی و در بازار عرضه می‌گردد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که کمپانی اپل در نهایت چه تصمیمی درباره این گوشی خواهد گرفت. به نظر شما اپل تا چه اندازه می‌تواند در این زمینه موفق باشد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید