استوار مثل کوهجاری مثل رود

مشخصات نمایشگر گوشی‌های آیفون سری ۱۶ قبل از رونمایی لو رفت!

گوشی آیفون ۱۶ پرومکس با نمایشگری شگفت‌انگیز عرضه خواهد شد. اما گوشی‌های آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس با نمایشگری در حد گوشی‌های میان رده پا به میدان خواهند گذاشت.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مشخصات نمایشگر گوشی‌های آیفون سری ۱۶ قبل از رونمایی لو رفت!

اطلاعات مربوط به نمایشگر گوشی‌های آیفون سری ۱۶ توسط منابع تأمین‌کننده قطعات، مشخص شد. رسانه‌های معتبر نیز این اخبار را تأیید کرده‌اند و اندازه نمایشگر‌ها و همچنین نرخ نوسازی این سری از گوشی‌های خانواده اپل را تخمین زده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید.

نمایشگر سری آیفون 16

آیفون ۱۶ پرومکس با نمایشگری ۶.۸۶ اینچی!

کمپانی اپل قصد دارد برای گوشی آیفون ۱۶ پرومکس از نمایشگر ۶.۸۶ اینچی استفاده کند. این نمایشگر، یکی از بزرگترین نمایشگر‌هایی خواهد بود که در گوشی‌های ساخت این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی آیفون ۱۶ پرو نیز با نمایشگری ۶.۲۷ اینچی عرضه می‌شود. گوشی‌های آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس با کمی تغییر نسبت به نمایشگر‌های نسل قبل، به ترتیب از نمایشگر‌های ۶.۱۲ و ۶.۶۹ اینچی بهره خواهند برد. نمایشگرهای گوشی‌های خانواده آیفون 16 به داینامیک آیلند نیز مجهز هستند.

تغییرات نمایشگر و وزن خانواده آیفون 16 نسبت به خانواده آیفون 15:

آیفون 16 پرومکس آیفون 15 پرومکس آیفون 16 پرو آیفون 15 پرو  
6.86 اینچ 6.7 اینچ 6.27 اینچ 6.1 اینچ اندازه نمایشگر
225 گرم 221 گرم 194 گرم 187 گرم وزن گوشی

 

نرخ نوسازی آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس درحد گوشی‌های میان رده بازار است

اینطور که به نظر می‌رسد، شرکت اپل قصد ندارد تغییری در نرخ نوسازی گوشی‌های خود انجام دهد و بدون تغییر نسبت به سری‌های قبلی، این گوشی‌ها را عرضه می‌کند. گوشی‌های آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز وارد بازار می‌شوند. این در صورتی است که بعضی از گوشی‌های میان رده بازار، از نرخ نوسازی بیشتر از ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. در گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرومکس قضیه متفاوت است و این گوشی‌ها از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهرمند هستند.

نمایشگر سری آیفون 16
گوشی‌های معمولی اپل(غیر از مدل‌های پرو) از سال ۲۰۱۶ در بخش نرخ نوسازی دچار هیچگونه تغییری نشدند و از همان سال، با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز عرضه می‌شوند. با توجه به پیشرفت گوشی‌های اندرویدی در این زمینه، انتظار می‌رود که این کمپانی آمریکایی در نسل‌های بعد، این مدل‌ها را هم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز کند. هنوز زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این گوشی‌ها باقی مانده و نمی‌توان به طور قطع این اعداد و ارقام را واقعی دانست. به نظر شما این مشخصات واقعی است؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید