استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیفون 17 اسلیم جایگزین آیفون 17 پلاس می‌شود

کمپانی اپل تصمیم گرفته تا در گوشی‌های خانواده آیفون 17 مدل اسلیم را جایگزین مدل پلاس کند. مدل آیفون 17 اسلیم نمایشگر 6.6 اینچی خواهد داشت.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۱۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیفون 17 اسلیم جایگزین آیفون 17 پلاس می‌شود

کمپانی اپل در پی تغییر و تحولاتی عظیمی که قصد دارد در گوشی‌های خود ایجاد کند، می‌خواهد مدل آیفون 17 پلاس را از اعضای این خانواده کنار بگذارد. گفته می‌شود که این شرکت آمریکایی قصد دارد مدل آیفون 17 اسلیم را جایگزین مدل آیفون 17 پلاس کند. گوشی آیفون 17 اسلیم نمایشگری ۶.۶ اینچی دارد. از دیگر تفاوت‌های مدل اسلیم با مدل پلاس، می‌توان به کوچک‌تر شدن داینامیک آیلند اشاره کرد.

آیفون 17 اسلیم با نمایشگر ۶.۶ اینچی و برخی بهبود‌های دیگر جایگزین آیفون 17 پلاس خواهد شد!

شرکت اپل در حال حاضر در حال ساخت گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ است. به دلیل ضعف‌های زیادی که گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ داشتند، نتوانستند فروش خوبی را تجربه کنند و ارزش این شرکت به شدت افت پیدا کرد. علاوه بر اضافه شدن قابلیت هوش مصنوعی به گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶، این شرکت قصد دارد طراحی گوشی‌های این خانواده را نیز تغییر دهد.

حالا در جدیدترین اخباری که توسط رسانه‌های معتبر و نزدیک به کمپانی اپل منتشر شده است، این شرکت آمریکایی قصد دارد که از مدل پلاس برای آخرین بار در گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ استفاده کند. گفته می‌شود که این کمپانی می‌خواهد مدل اسلیم را جایگزین آن کند. مدل اسلیم از خانواده آیفون 17 وارد گوشی‌های این شرکت خواهد شد.

گوشی آیفون 17 اسلیم نمایشگری ۶.۶ اینچی خواهد داشت. به این ترتیب، نمایشگر این گوشی بزرگتر از نمایشگر گوشی‌های آیفون 17 و آیفون 17 پرو خواهد بود اما اندکی از گوشی آیفون 17 پرومکس ابعاد کوچک‌تری خواهد داشت. از مهم‌ترین تغییرات مدل اسلیم نسبت به مدل پلاس می‌توان به کوچک‌تر شدن داینامیک آیلند اشاره کرد.

آیفون 17 اسلیم

به گفته برخی منابع، اپل قصد دارد بدنه تیتانیومی مدل آیفون 17 پرو را کنار بگذارد و مانند نسل‌های قبلی، آن را به بدنه آلومینیومی مجهز سازد. اما همچنان مدل آیفون 17 پرومکس از بدنه تیتانیومی گرید ۵ بهره‌مند خواهد بود. در نهایت به نظر شما این کار چه تغییری در روند فروش گوشی‌های اپل ایجاد خواهد کرد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید