استوار مثل کوهجاری مثل رود

طراحی آیفون SE 4 لو رفت!

رندر‌های منتسب به گوشی آیفون SE 4 خبر از طراحی نزدیک این گوشی آیفون 14 می‌دهند. این کمپانی آمریکایی قصد دارد تحولات عظیمی را در طراحی این گوشی نسبت به مدل‌های پیشین اعمال کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
طراحی آیفون SE 4 لو رفت!

کمپانی اپل قصد دارد گوشی آیفون SE ۴ را در سال ۲۰۲۵ وارد بازار کند. حالا طراحی این گوشی تا حدودی لو رفته است و دیگر خبری از دکمه هوم و تاچ آیدی نخواهد بود. همانطور که قبلاً نیز گفته شده بود، این گوشی شباهت زیادی با آیفون ۱۴ خواهد داشت. این گوشی از درگاه شارژ USB-C بهره‌مند است و دیگر خبری از لایتنینگ نخواهد بود. همچنین گفته می‌شود که نمایشگر این گوشی نیز بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر از نسل‌های قبلی است.

آیفون SE 4 در قالب آیفون 14 خودنمایی می‌کند!

یکی از وب‌سایت‌های معروف و معتبر در زمینه تکنولوژی به اطلاعاتی دست یافته است که طراحی جدید گوشی آیفون SE ۴ را نشان می‌دهد. اپل قصد دارد طراحی این گوشی را نسبت به مدل‌های قبلی تغییر دهد و آن را بروزتر کند. به همین جهت گفته می‌شود که آیفون SE ۴ شباهت زیادی با آیفون ۱۴ خواهد داشت. گفته می‌شود که در این گوشی دیگر خبری از دکمه هوم و حسگر تاچ آیدی نخواهد بود و سیستم امنیتی این گوشی را فقط حسگر فیس آیدی تأمین می‌کند.

نمای رو به روی آیفون SE ۴

اپل گوشی آیفون SE ۴ را با لبه‌های تخت و بدون منحنی می‌سازد. همچنین گفته شده که اپل در این گوشی نیز مانند گوشی‌های مدل بالاتر خود از درگاه شارژ USB-C استفاده خواهد کرد. در لبه سمت راست کلید پاور و در لبه سمت چپ دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا به چشم می‌خورد. این گوشی از یک نمایشگر با اندازه ۶.۱ اینچ از نوع OLED استفاده می‌کند که در بالای آن حسگر فیس آیدی و دوربین سلفی، درون ناچ قرار گرفته‌اند.

نمای پشتی آیفون SE ۴

ابعاد این گوشی ۱۴۷ در ۷۱.۵ در ۷.۷ میلی‌متر است که شباهت زیادی با آیفون ۱۴ دارد. همچنین این گوشی در قاب پشتی به یک دوربین مجهز شده است. اپل قصد دارد از گوشی اقتصادی آیفون SE ۴ در سال ۲۰۲۵ رونمایی کند. به نظر شما این گوشی در زمان معارفه چه قیمتی خواهد داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید