استوار مثل کوهجاری مثل رود

مدل جدیدی از گوشی ردمی K70 Pro با همکاری شرکت لامبورگینی وارد بازار شد

کمپانی ردمی گوشی Redmi K70 Pro را با همکاری شرکت خودروسازی لامبورگینی طراحی کرده و وارد بازار چین کرده است. برای مشاهده جزئیات با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مدل جدیدی از گوشی ردمی K70 Pro با همکاری شرکت لامبورگینی وارد بازار شد

کمپانی شیائومی علاوه بر گوشی‌های ردمی K70، ردمی K70 E و ردمی K70 Pro، قصد دارد عضو جدیدی به این خانواده اضافه کند. شیائومی قصد دارد گوشی ردمی K70 پرو را با همکاری شرکت خودروسازی لامبورگینی وارد بازار کند. نام کامل این مدل Redmi K70 Pro Automobili Lamborghini Squadra Corse است.

برند خودروسازی لامبورگینی به ساخت خودرو‌های گران قیمت به لوکس زبان‌زد مردم است و همکاری این شرکت با کمپانی ردمی، در ابتدا کمی دور از ذهن بود اما این همکاری به طور رسمی اتفاق افتاد. گوشی ردمی K70 Pro مدل لامبورگینی، از لحاظ سخت‌افزار هیچگونه تفاوتی با مدل معمولی ندارد. طراحی و رنگبندی این گوشی نیز طبق خودروی لامبورگینی Essenza SCV12 دیزاین شده است.

ردمی K70 پرو مدل لامبورگینی

سخت‌افزاری یکسان اما طراحی متفاوت نسبت به مدل ردمی K70 Pro معمولی دارد

گوشی ردمی K۷۰ پرو مدل لامبورگینی، از لحاظ سخت‌افزاری دقیقاً مشابه مدل معمولی ردمی K۷۰ پرو خواهد بود. این گوشی فقط در زمینه طراحی با مدل معمولی تفاوت‌هایی دارد. ردمی K۷۰ پرو مدل لامبورگینی فقط در دو رنگ سبز و زرد عرضه می‌شود که همرنگ ماشین مدل لامبورگینی Essenza SCV۱۲ است. در ادامه به تفاوت‌های طراحی این دو مدل از این گوشی می‌پردازیم.
 
تفاوت این دو مدل در قاب پشت، نوشته‌های مدل لامبورگینی به رنگ طلایی است. در قسمت پایینی قاب پشتی این گوشی، لوگو لامبورگینی به چشم می‌خورد که هم اسم برند لامبورگینی و هم اسم برند ردمی زیر آن حک شده است.
 
ردمی K70 پرو مدل لامبورگینی رنگ سبز
ردمی K70 پرو مدل لامبورگینی سبز

ردمی K70 پرو مدل لامبورگینی زرد

ردمی K70 پرو مدل لامبورگینی زرد

این گوشی فقط در نسخه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایت عرضه می‌شود. این گوشی در حال حاضر فقط برای بازار چین عرضه می‌گردد و کمپانی شیائومی برنامه‌ای برای جهانی کردن این مدل در سر ندارد. از نظر قیمتی، مدل لامبورگینی حدود ۲۰ دلار گران‌تر از مدل معمولی است. گوشی ردمی K۷۰ Pro مدل لامبورگینی با قیمت ۶۴۸ دلار در بازار چین عرضه شده است. با توجه به سخت‌افزار یکسان هر دو گوشی و اختلاف قیمتی که مدل معمولی و مدل لامبورگینی دارند، شما کدامیک را انتحاب می‌کنید؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید