استوار مثل کوهجاری مثل رود

2 ویژگی‌ جدید iOS 18 به کمک هوش مصنوعی

یکی از ویژگی های جدید iOS 18 که قرار بوده در کنفرانس WWDC ارائه شود، لو رفته است. این قابلیت با نام Crossfade شناخته می شود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
2 ویژگی‌ جدید iOS 18 به کمک هوش مصنوعی

اپل پس از کش و وقص‌های فراوان تصمیم گرفته ویژگی‌های جدیدی را به سیستم عامل iOS اضافه کند. این ویژگی‌های جدید همگی بر پایه هوش مصنوعی اضافه شده‌اند. تا کمتر از سه هفته دیگر، همایش WWDC برگزار خواهد شد و در این همایش، از iOS 18 رونمایی خوهد شد. به تازگی یکی از این ویژگی قبل از معرفی، فاش شده است. ما نیز در این مقاله به بررسی این ویژگی خواهیم پرداخت. 

اپل موزیک

ویژگی جدید اپل موزیک؛ Crossfade!

یکی از قابلیت‌هایی که قرار است به iOS 18 به کمک هوش مصنوعی اضافه شود، Crossfade نام دارد. این قابلیت مربوط اپل موزیک بوده تا تجربه بهتری را از گوش دادن به موسیقی برای کاربر فراهم کند. با استفاده از این ویژگی، هنگام تمام شدن پخش قطعه موسیقی در اپل موزیک صدای آن به آرامی کم شده تا فرآیند انتقال به قطعه موسیقی بعدی، به صورت دلنشینی صورت گیرد. 

شخصی‌سازی Crossfade

این قابلیت به صورت مجموعه‌ای ویژگی‌ها که Smart Song Transition خطاب می‌شود، به iOS 18 اضافه خواهد شد. Crossfade قابل شخصی‌سازی بوده و می‌توان در تنظیمات آن را به حالت دلخواه کاربر تغییر داد. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های قابل تغییر وجود ندارد اما با ارائه سیستم عامل جدید، می‌توان از توانایی جدید لذت برد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید