استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل باز هم در رقابت با شرکت مایکروسافت شکست خورد!

کمپانی مایکروسافت با ارزش کل ۳.۱۲۵ تریلیون دلاری به عنوان باارزش‌ترین شرکت در جهان شناخته شد. تا پیش از این، مقام باارزش‌ترین شرکت دنیا در دستان کمپانی اپل بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل باز هم در رقابت با شرکت مایکروسافت شکست خورد!

کمپانی مایکروسافت مدتی پیش توانست ارزش خود را به ۲.۸۸۷ تریلیون دلار برساند و از ارزش سهام کمپانی اپل پیشی بگیرد. اما مدتی طول نکشید که اپل جایگاه خود را پس گرفت و بار دیگر به عنوان با ارزش‌ترین شرکت جهان رسید.

اپل توانست رکورد تاریخ را بزند و از مرز ۳ تریلیون دلار عبور کند و سهام خود را به ارزش ۳.۰۹ تریلیون دلار برساند. اما حالا بار دیگر شاهد رکورد شکنی با چاشنی رقابت هستیم که کمپانی مایکروسافت توانست سربلند از آن خارج شود.

ارزش کل سهام شرکت مایکروسافت به ۳.۱۲۵ تریلیون دلار رسید و کمپانی اپل را پشت سر گذاشت!

یکی از رسانه‌های معتبر اروپایی، ارزش کل سهام شرکت مایکروسافت را اعلام کرد. با توجه به این گزارش، ارزش کل شرکت مایکروسافت از ۳ تریلیون دلار نیز عبور کرد و یک رکورد تاریخی را به ثبت رساند.

حالا شرکت مایکروسافت با ارزش کل ۳.۱۲۵ تریلیون دلار به با ارزش‌ترین شرکت در طول تاریخ تبدیل شد. تا پیش از این تنها یک شرکت توانسته بود از مرز ارزش ۳ تریلیون دلاری عبور کند. شرکت آمریکایی اپل تا پیش از این با ارزش ۳.۰۹ تریلیون دلار به عنوان با ارزش‌ترین شرکت دنیا شناخته می‌شد که حالا این مقام به کمپانی مایکروسافت رسید.

در همان لحظه‌ای که شرکت مایکروسافت ارزش خود را به ۳.۱۲۵ تریلیون دلار رسانده بود، کمپانی اپل زیر خط ۳ میلیون دلاری به سر می‌برد و ارزشی حدود ۲.۹۱۶ تریلیون دلار داشت. کمپانی مایکروسافت در سه ماهه اخیر توانسته به درآمدی خیره‌کننده برسد. این شرکت با ۱۸ درصد پیشرفت نسبت به قبل، توانست درآمدی حدود ۶۲ میلیارد دلار داشته باشد.

ارزش سهام مایکروسافت

رسانه‌ها مدعی هستند که دلیل پیشرفت چشمگیر کمپانی مایکروسافت، بهرمندی این شرکت از تکنولوژی هوش مصنوعی است. شرکت مایکروسافت سعی کرده پای هوش مصنوعی را به تمامی برنامه‌های خود باز کند و تمامی بخش‌ها را به هوش مصنوعی مجهز سازد.

این عمل از سوی این کمپانی باعث شده است که مشتریان زیادی را به خود جذب کند. به نظر شما کمپانی اپل بار دیگر می‌تواند رتبه نخست با ارزش‌ترین شرکت دنیا را ازآن خود کند یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید