استوار مثل کوهجاری مثل رود

امکان شخصی‌سازی محیط آیفون در iOS 18

خبر های حول iOS18 بر این موضوع اتفاق نظر دارند که در این ورژن جدید سیستم عامل آیفون ها، تغییرات زیادی مانند توانایی شخصی سازی تلفن همراه وجود خواهد داشت.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
امکان شخصی‌سازی محیط آیفون در iOS 18

در صورتی که با سیاست‌های کمپانی اپل آشنا باشید، می‌دانید که این شرکت روی سیستم عامل خود خیلی حساس است. برای مثال از همان ابتدا، آیفون‌ها فقط در اپ استور امکان دانلود اپلیکیشن داشتند اما این رویکرد در سال اخیر شروع به تغییر کرده است. اپل امکان سایدلود را به آیفون هایش اضافه کرد. حال شواهد بر اینکه قضیه دلالت دارند که قرار است در iOS 18 سوپرایز‌های زیادی منتظر کاربران باشد. 

iOS18 و قابلیت های جدید آن

تغییر رنگ دلخواه آیکون‌ها

در خبر‌هایی که در مورد تغییرات iOS 18 منتشر شده نشان می‌دهد در این ورژن می‌توان رنگ آیکون‌ها را شخصی‌سازی کرد. این موضوع به این معنی است که حتی آیکون اپلیکیشن‌هایی هم‌چون تلگرام را می‌توانید قرمز کنید. این ویژگی برای دسته بندی برنامه‌ها بسیار کاربردی خواهد بود. این مدل از شخصی‌سازی ممکن است گسترده‌تر باشد اما برای پی بردن به مرز آن، باید تا زمان انتشار iOS 18 صبر کنیم.

نسخه iOS 18 چه زمانی منتشر می‌شود؟

هر ساله ورژن جدید iOS18 در مراسم WWDC معرفی خواهد شد. از ماه‌های قبل خبر‌های زیادی مبنی بر تغییرات زیاد در iOS18 و استفاده گسترده از هوش مصنوعی منتشر شده که همه این موضوعات به داغ‌تر شدن این کنفرانس کمک کرده است. تعدادی از کاربرد‌های هوش مصنوعی در آیفون‌ها مشخص هستند اما قطعا تیم طراحی آیفون موضوعات زیادی برای سوپرایز کاربران دارد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید