mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
menu-polvar-icon
محصولات
مقایسه پیشرفته
خدمات
پیشنهادات
پلوار مگ
راهنمای مشتریان
راهنمای خرید
ارتباط با ما

ورود

شما با ورود یا ثبت نام در پلوار قوانین و شرایط استفاده از سایت پلوار،
همچنین قوانین حریم خصوصی را می‌پذیرید

جستجو

جستجوی هوشمند شما را سریع تر و دقیق تر به مقصد می رساند

جستجوی هوشمند

مدتی پیش بود که با قوانین سخت‌گیرانه اتحادیه اروپا، اپل برای ادامه فعالیت در این منطقه مجبور به طبعیت از این اتحادیه شد. اپل قابلیت سایدلود برنامه‌ها را برای گوشی‌های منطقه اروپا فراهم نمود و انحصار نصب برنامه‌ها را از اپ استور (App Store) خارج کرد.

حالا بار دیگر به نظر می‌رسد که اتحادیه اروپا قصد دارد با قوانین سخت‌گیرانه دیگری اپل را وادار کند تا قابلیت پرداخت با NFC گوشی را از انحصار برنامه Apple Pay و Apple Wallet خارج کند.

قابلیت پرداخت به کمک NFC در گوشی‌های اپل از انحصار  Apple Pay و Apple Wallet خارج می‌گردد!

در ماه آینده کمپانی اپل قصد دارد در منطقه اروپا فناوری Tap-to-Pay را برای کاربرانش به طور کامل آزاد کند تا آن‌ها بتوانند به کمک قابلیت NFC در تمامی درگاه‌های پرداخت و برنامه‌های جانبی، عملیات پرداخت را انجام دهند. در حال حاضر پرداخت هزینه به کمک NFC فقط در برنامه‌های Apple Pay و Apple Wallet امکان‌پذیر است که این دو، از برنامه‌های انحصاری اپل هستند.

اپل دسترسی حسگر فیس آیدی (Face ID) را نیز به منظور انجام عملیات احراز هویت به این برنامه‌های جانبی می‌دهد. کاربران می‌توانند پس از این که این قابلیت فعال شد، سایر اپلیکیشن‌های پرداخت را نیز به عنوان گزینه پرداخت خود اضافه کنند. این قابلیت احتمالاً در تابستان ۲۰۲۴ برای کاربران منطقه اروپا فراهم می‌شود.

با این کار می‌توان گفت که سلطنت و قلدری اپل در منطقه اروپا به پایان خواهد رسید و دیگر قابلیت‌های این گوشی در انحصار برنامه‌های این شرکت نخواهد بود.

Apple Pay

اتحادیه اروپا قبلاً نیز کمپانی اپل را مجبور کرده بود تا نصب برنامه‌ها را از انحصار اپ استور خارج کند تا کاربران مناطق اروپایی بتوانند برنامه‌های مورد نظرشان را از سایر پلتفرم‌ها دانلود و نصب نمایند. این موضوع ابتدا با واکنش سفت و سخت اپل همراه بود اما در نهایت مجبور به انجام این کار شد.

حالا به نظر می‌رسد که این بار هم باز اپل چاره‌ای جز قبول کردن این موضوع ندارد و باید قابلیت پرداخت با NFC را برای تمامی برنامه‌های پرداخت فعال کند. به نظر شما چنین قابلیت‌هایی در ایران نیز فراهم خواهد شد یا خیر؟


نویسنده: امیرحسین قیصری
اشتراک‌گذاری
هنوز نظری برای این مطلب درج نشده است

وارد شوید

برای ارسال نظر ، باید به پلوار وارد شوید.
کارکتر 9

پربازدیدترین‌ها

سود چشمگیر 933 درصدی سامسونگ در سه ماهه ابتدایی سال 2024!
گوشی‌های تقلبی نوکیا با توقف تولید مواجه می‌گردند
بازگشت به بالا

خدمات منحصربه فرد پلوار!

روند بازگشت آسان
ارسال کالا زیر 48 ساعت
خرید امن
تحویل و مرجوعی درب تا درب
پشتیبانی بی حد و مرز

فروشگاه اینترنتی پُلوار (polvar.com) در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی فعالیت می کند. این فروشگاه اینترنتی محصولات برندهای معتبری همچون شیائومی، سامسونگ، اپل، نوکیا و ... را ارائه می دهد. برای خرید این محصولات باید اطلاعات خود در حساب کاربری وارد کرده و شماره موبایل خود را تایید کنید.

استفاده کلیه ی مطالب فروشگاه اینترنتی

پلوار

فقط با ذکر منبع، بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت

ابتکار ارتباط پارسیان

می‌باشد

0 مورد در لیست مقایسه

اعمال مقایسه