استوار مثل کوهجاری مثل رود

اختصاصی پلوار؛ عکاسی با حالت شب در گوشی گلکسی S23 FE

گوشی گلکسی S۲۳ FE سامسونگ از کیفیت دوربین خوبی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم عکس‌های گرفته شده در حالت شب(Night mode) و حالت معمولی را با هم مقایسه کنیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اختصاصی پلوار؛ عکاسی با حالت شب در گوشی گلکسی S23 FE

در این مقاله قصد داریم به تست و بررسی عکس‌های گرفته شده با گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ با حالت شب و  حالت معمولی بپردازیم. این گوشی در قاب پشتی به سه دوربین مجهز شده است. پیکربندی این دوربین‌ها به صورت لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی است. عکس‌های گرفته شده با حالت شب روشنایی بیشتری دارند و جزئیات بیشتری نیز ثبت کرده‌اند.

عکاسی با گلکسی S23 FE؛ عکس‌های فوق‌العاده خوب و باکیفیت

شما برای زمان‌هایی که هوا تاریک است یا در محیطی کم نور قرار دارید، بهتر از برای ثبت عکس‌های بهتر از حالت شب (Night mode) استفاده کنید. به طور کلی عکس‌های گرفته شده در حالت شب روشن‌تر از حالت معمولی است و جزئیات بیشتری را به ثبت می‌رساند.

در ادامه عکس‌های گرفته شده با حالت شب و حالت معمولی با گلکسی S۲۳ FE را مشاهده می‌نمایید. سنسور لنز اصلی این گوشی ساخت شرکت سامسونگ است و به مدل Samsung GN5 مجهز شده است.

عکاسی با حالت شب با حالت شب از چهارباغ اصفهان:

عکس با حالت شب از چهارباغ اصفهان

 

عکاسی با حالت معمولی از چهارباغ اصفهان:


عکس با حالت معمولی از چهاباغ

 

عکاسی با حالت شب سی و سه پل:


عکس با حالت شب سی و سه پل

 

عکاسی با حالت معمولی:


عکس با حالت معمولی سی و سه پل

 

عکاسیبا حالت شب از میدان:


عکس با حالت شب از میدان

 

عکاسی با حالت معمولی:


عکس با حالت معمولی از میدان
همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، عکس‌هایی که در حالت شب گرفته شده است، روشنایی بیشتری دارد و همچنین جزئیات بیشتر و دقیق‌تری را به ثبت رسانده است. رنگ‌ها در عکس‌های گرفته شده با حالت شب کمی اشباع به نظر می‌رسند و پر رنگ‌تر از حالت معمولی است.

در عکس‌های گرفته شده بدون حالت شب نیز تصاویر از کیفیت مطلوبی برخوردارند. در این حالت گوشی خود به خود کمی عکس را ویرایش می‌کند ولی باز هم با عکس‌های گرفته شده در حالت شب کمی متفاوت است.

گوشی گلکسی S۲۳ FE در کل از کیفیت دوربین بسیار خوبی بهرمند است. این گوشی از فیلمبرداری با کیفیت ۸K نیز پشتیبانی می‌کند. با توجه به قیمتی که گلکسی S۲۳ FE دارد، به نظر شما ارزش خرید دارد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید