استوار مثل کوهجاری مثل رود

اختصاصی پلوار؛ تست و بررسی دوربین ماکرو پوکو F۵

گوشی Poco F۵ یکی از محصولات شرکت شیائومی است که نسبت به قیمتی که دارد، از ارزش خرید بالای برخوردار است. برای مشاهده عملکرد دوربین ماکرو این گوشی با ما همراه باشید.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اختصاصی پلوار؛ تست و بررسی دوربین ماکرو پوکو F۵

گوشی Poco F۵ شیائومی از دوربین اصلی با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بهره‌مند است و در کنار این لنز اصلی، از یک لنز اوالترواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در این مقاله به عملکرد لنز ماکرو این گوشی می‌پردازیم.

عملکرد لنز ماکرو پوکو F۵

شما برای عکاسی در فواصل خیلی نزدیک و برای ثبت عکس‌های بهتر از سوژه مورد نظر، می‌توانید از دوربین ماکرو استفاده کنید. برای عکاسی با این لنز، بهتر است گوشی را در فاصله ۳ الی ۵ سانتی‌متری از سوژه نگه دارید. دوربین ماکرو در این گوشی به سنسور ۲ مگاپیکسلی OmniVision ۰۲B۱۰ در پشت یک لنز ۲۴ میلی‌متری با دیافراگم f/۲.۴ و فوکوس ثابت در فاصله ۴ سانتی‌متری مجهز شده است. شما می‌توانید نمونه عکس‌هایی که با این دوربین گرفته شده است را مشاهده نمایید.

تست و بررسی دوربین ماکرو پوکو اف 5

تست و بررسی دوربین ماکرو پوکو اف ۵

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، این گوشی در بخش دوربین ماکرو کمی ضعیف عمل کرده و توقعات را برآورده نکرده است. برای ثبت عکس‌های این چنینی، شما می‌توانید با زوم ۱۰ برابر عکس بگیرید و جزئیات بیشتری را به ثبت برسانید. این گوشی در تست دوربین اصلی تا حدودی عملکرد مناسبی را از خود به جای گذاشته است. البته به این نکته نیز توجه کنید که Poco F۵ گوشی‌ای نیست که برای عکاسی ساخته شده باشد؛ پس نباید انتظار زیادی از آن داشته باشیم. اما این گوشی در سایر بخش‌های سخت‌افزاری، جز گوشی‌های پرفروش بازار است.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید