استوار مثل کوهجاری مثل رود

پوکو F5 پرو: بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در سال 2023

گوشی پوکو F۵ پرو شیائومی جز گوشی‌های پرطرفدار بازار است و از لحاظ سخت‌افزاری بسیار قدرتمند نشان داده و برای بازی‌های سنگین و استفاده‌های روزمره، حس خوب و لذت بخشی را به شما القا می‌کند.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پوکو F5 پرو: بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در سال 2023

گوشی موبایل Poco F۵ Pro همانند سایر گوشی‌های سخت افزاری شیائومی کانفیگ بسیار بالایی دارد. این گوشی هوشمند به علت داشتن باتری قدرتمند، نمایشگر AMOLED با 120 هرتز نرخ نوسازی و پردازنده اسنپ‌دراگون بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در سال 2023 است.

به چه علت Poco F۵ Pro را در دسته گوشی‌های گیمینگ قرار می‌دهیم؟

شاید برای شما سوال باشد که "یک گوشی‌ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند تا در دسته گیمینگ قرار بگیرد؟". گوشی‌های گیمینگ معمولا دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • شارژدهی زیاد
  • بهره‌مندی از تراشه‌ قدرتمند
  • نمایشگر بزرگ و باکیفیت با نرخ نوسازی بالا
  • سیستم خنک‌کننده‌ ویژه برای پایداری عملکرد پردازنده
  • بهره‌مندی از نسخه‌های به‌روز سیستم‌‌‌‌عامل‌های موبایل
  • امکانات نرم‌افزاری ویژه‌ بازی مثل محدودکردن اپلیکیشن‌های در حال اجرا و قطع‌کردن اعلان پیام‌ها

تمامی این قابلیت‌ها را شما می‌توانید در گوشی پوکو F5 پرو مشاهده نمایید.

گوشی Poco F5 Pro

مشخصات کاربردی گوشی Poco F5 Pro برای بازی

گوشی پوکو F5 پرو از پردازنده‌ اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام و ۸ هسته‌ی قدرتمند در قالب ۱ هسته ۳.۰ گیگاهرتز Cortex-X2 و ۳ هسته ۲.۵ گیگاهرتز Cortex-A710 و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتز Cortex-A510 بهرمند است. همچنین این گوشی از پردازنده گرافیکی Adreno 730 نیز استفاده می‌کند.

این گوشی به یک باتری 5160 میلی‌آمپر با توانایی 67 وات مجهز شده است که خیال شما را از شارژدهی و سرعت شارژ شدن آسوده می‌کند. با این ویژگی شما می‌توانید مدت زمان زیادی را به بازی کردن در طول روز اختصاص دهید.

پوکو F5 پرو به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی، تجهیز شده است. بنابراین می‌توانید کیفیت فوق‌العاده‌ای را با این نمایشگر تجربه کنید.

در بین گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار ایران، گوشی پوکو F۵ پرو بهترین انتخاب در دسته گوشی‌های گیمینگ است. با سیاست‌های قیمت‌گذاری شرکت شیائومی برای گوشی‌های سری پوکو، این گوشی با این مشخصات توانسته است حسابی برای گیمر‌ها و طرفداران این کمپانی چینی دلبری کند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید