استوار مثل کوهجاری مثل رود

اختصاصی پلوار؛ عملکرد دوربین اولترا واید گوشی شیائومی پوکو اف ۵ پرو

گوشی پوکو اف ۵ پرو یکی از گوشی‌های میان رده شیائومی است که سر و صدای زیادی به پا کرده و از نظر کیفیت بین میان رده‌ها حرف اول را می‌زند. در این مقاله به بررسی و عملکرد دوربین Ultra wide این گوشی می‌پردازیم.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۲۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اختصاصی پلوار؛ عملکرد دوربین اولترا واید گوشی شیائومی پوکو اف ۵ پرو

گوشی پوکو اف ۵ پرو در قاب پشتی از سه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اوالترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهرمند است. دوربین اولترا واید از سنسور ۸ مگاپیکسلی Omni Vision OV۰۸D۱۰ با دیافراگم f/۲.۲ و سایز ۱/۴.۰ اینچی مجهز شده است. دوربین اولترا واید پوکو اف 5 پرو هم مثل سایر بخش‌های این گوشی چشم نواز و فوق‌العاده است؟ برای پاسخ به این سؤال با ما همراه باشید.

دوربین اولترا واید پوکو F۵ Pro؛ درحد گوشی‌های معمولی

عکس‌های گرفته شده با دوربین اولتراواید گوشی پوکو اف ۵ پرو قطعا به خوبی عکس‌های گرفته شده با گوشی‌های پرچمدار نیست. این عکس‌ها جزئیات رو به طور کامل به شما نشان نمی‌دهند و عمق میدان سوژه‌ها نیز مشخص نیست. همچنین رنگبندی عکس‌ها هم به خوبی رنگبندی عکس‌های گرفته شده با دوربین اصلی نیست. عکس‌های اولتراوایدی که در روز گرفته شده است تا حدودی قابل قبول است اما عکس‌هایی که در شب گرفته شده است، نور خوبی را دریافت نمی‌کند و نمی‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

عکاسی در شب و روز با دوربین اولترا واید پوکو اف ۵ پرو

عکاسی در شب و روز با دوربین اولتراواید پوکو اف ۵ پرو

 

عکاسی در روز با دوربین اولتراواید پوکو اف ۵ پرو

 

تست دوربین اولتراواید پوکو اف 5 پرو

همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، عکس‌های روز کیفیت نسبتاً خوبی دارند اما عکس‌های در شب گرفته شده، نویز بسیار زیادی وجود دارد. اگر یکی از دلایل شما برای انتخاب گوشی، کیفیت دوربین اولتراواید است، گوشی پوکو اف ۵ پرو اصلاً گزینه مناسبی برای شما نیست و در همین بازه قیمتی شما می‌توانید گوشی‌های سامسونگ S۲۱ FE یا سامسونگ A۵۴ را انتخاب کنید. البته دوربین اصلی این گوشی عکس‌های خیلی خوبی می‌گیرد.

اگر ملاک شما برای انتخاب گوشی ترجیحا دوربین باشد، این گوشی مناسب شما نیست. ولی اگر کیفیت دوربین برای شما در اولویت قرار ندارد، با توجه به سایر امکاناتی که دارد انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. نظر شما درباره عکس‌های گرفته شده با دوربین اولتراواید این گوشی چیست؟ اولویت شما در انتخاب گوشی، کیفیت دوربین است یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید