استوار مثل کوهجاری مثل رود

این 5 گوشی از برند پوکو حداکثر تا سه ماه آینده به HyperOS آپدیت می‌شوند

برند پوکو نام برخی از مدل‌های خود را که تا سه ما آینده با رابط کاربری HyperOS مجهز می‌شوند را اعلام کرد. قبل از این نیز 9 مدل دیگر از گوشی‌های این برند به رابط کاربری HyperOS آپدیت شده بودند که در این مقاله از آن‌ها یاد شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۱۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
این 5 گوشی از برند پوکو حداکثر تا سه ماه آینده به HyperOS آپدیت می‌شوند

روز گذشته کمپانی شیائومی با انتشار تصویری به طور رسمی نام گوشی‌هایی که تا پایان بهار 1403 آپدیت HyperOS را دریافت می‌کنند، مشخص نمود.

حالا برند پوکو نیز با انتشار تصویری مدعی شده است که تا پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴، پنج گوشی‌ دیگر خود را به این رابط کاربری آپدیت می‌کند.

لازم به ذکر است که تا کنون ۹ مدل از گوشی‌های برند پوکو به این رابط کاربری بروزرسانی شده‌اند.

کدام گوشی‌های پوکو آپدیت HyperOS را دریافت می‌کنند؟

برند پوکو یکی از زیربرند‌های کمپانی شیائومی است که فقط در بازار‌های بین‌المللی (بازار‌های خارج از کشور چین) فعالیت می‌کند. اغلب گوشی‌های پوکو از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند و به دلیل قدرت بالا و قیمت مناسب، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. حالا این برند برای برخی از محصولاتش از رابط کاربری جدید شیائومی استفاده می‌کند.

از زمان عرضه رسمی آپدیت رابط کاربری HyperOS تا کنون، حدود ۹ مدل از گوشی‌های پوکو این آپدیت را دریافت کرده‌اند.

البته بعضی از گوشی‌ها مانند پوکو X6 و پوکو X6 Pro از همان ابتدا با رابط کاربری HyperOS پا به بازار گذاشتند. در ادامه لیست گوشی‌هایی که تا کنون به این رابط کاربری مجهز شده‌اند را مشاهده خواهید کرد:

گوشی‌های پوکو دریافت‌کننده HyperOS

حالا برند پوکو با انتشار تصویری مدعی شده است که تا سه ماه آینده، ۵ مدل دیگر از گوشی‌های خود را به رابط کاربری HyperOS آپدیت خواهد کرد. در این لیست نام گوشی‌های پوکو F۴ و M۴ Pro نیز دیده می‌شود.

در ادامه می‌توانید گوشی‌هایی که قرار است به این رابط کاربری آپدیت شوند را مشاهده نمایید:

  • پوکو F4
  • پوکو‌ M4 پرو
  • پوکو C65
  • پوکو‌ M6
  • پوکو X6 نئو

البته لازم به ذکر است که دریافت این آپدیت در تمامی نقاط جغرافیایی به طور همزمان صورت نمی‌گیرد و کمپانی شیائومی معمولاً گوشی‌های خود را به صورت منطقه‌ای بروزرسانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: کدام گوشی‌های شیائومی HyperOS را دریافت می‌کنند؟ + لیست

اما چیزی که مشخص است، تمامی گوشی‌های ذکر شده نهایتاً تا سه ماه آینده به رابط کاربری HyperOS مجهز خواهند شد. مدل گوشی شما چیست؟ برای گوشی شما آپدیت رابط کاربری HyperOS منتشر شده است؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید