استوار مثل کوهجاری مثل رود

پوکو X6 نئو رونمایی شد؛ اقتصادی اما با ارزش!

شیائومی از گوشی اقتصادی پوکو X6 NEO رونمایی کرد. این گوشی به دلیل مشخصات فنی و سخت‌افزاری بالایی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است. پوکو X6 نئو نسخه ری‌برند شده گوشی ردمی نوت 13R است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۲۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پوکو X6 نئو رونمایی شد؛ اقتصادی اما با ارزش!

شیائومی از ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین گوشی خانواده پوکو X۶ رونمایی کرد. گوشی پوکو X۶ نئو از تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ استفاده می‌کند. همچنین این گوشی از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از حداکثر رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز بهره‌مند است. این گوشی با تمامی این مشخصات قیمتی برابر با ۲۴۰ دلار دارد.

مشخصات اجمالی پوکو X۶ نئو؛ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، نرخ نوسازی نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و رم ۱۲ گیابایتی!

گوشی پوکو X۶ نئو با توجه به قیمتی که دارد در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. اما از طرفی به دلیل مشخصات فنی مطلوب، این گوشی را می‌توان به عنوان یک گوشی میان رده عنوان کرد. پس این گوشی از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

مشخصات پوکو X6 نئو

این گوشی از یک نمایشگر با اندازه ۶.۶۷ از نوع AMOLED استفاده می‌کند که رزولوشن آن +FHD است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند شده که این قابلیت برای یک گوشی اقتصادی بسیار شگفت‌انگیز است. همچنین این نمایشگر توسط شیشه گوریلاگلس ۵ محافظت می‌گردد. بالای نمایشگر نیز یک حفره دایره‌ای کوچک قرار گرفته است که لنز دوربین درون آن قرار دارد. حداکثر روشنایی نمایشگر گوشی پوکو X۶ نئو به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و این نمایشگر حدود ۹۴ درصد از بدنه را در بر می‌گیرد.

این گوشی در بخش سخت‌افزاری نیز دارای یک سوپرایز است و از حداکثر رم ۱۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این گوشی را تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک تشکیل می‌دهد. همچنین نیروی مورد نیازش را از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند. این باتری از شارژ سریع با حداکثر توان ۳۳ واتی مجهز شده است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در گوشی پوکو X۶ نئو Mali G۵۷ می‌باشد.

در قاب پشتی این گوشی از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. پکیج این دوربین را یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد و خبری از لنز اولتراواید و ماکرو در گوشی پوکو X۶ نئو نیست. دوربین سلفی این گوشی نیز رزولوشنی برابر با ۱۶ مگاپیکسل دارد.

رنگبندی پوکو X6 نئو

پوکو X۶ نئو از قابلیت‌های جک ۳.۵ میلی‌متری هندزفری، بلوتوث ۵. ۳ و وایفای ۵ نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی گواهی IP ۵۴ دارد که فقط در برابر پاشش آب و گرد و خاک مقاومت می‌کند. این گوشی همان نسخه ری‌برند شده گوشی ردمی ۱۳R است که مدتی پیش در کشور چین عرضه شده بود. پوکو X۶ نئو در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی وارد بازار خواهد شد. قیمت این گوشی در نسخه‌های ۸ گیگابایت رم - ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۲۴۰ دلار و ۱۲ گیگابایت رم - ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۲۶۵ دلار است. به نظر شما این گوشی می‌تواند جایگاه خوبی در بازار ایران داشته باشد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید