استوار مثل کوهجاری مثل رود

کاهش قیمت گلکسی A55 و گلکسی A35 در بازار اروپا به منظور فروش بیشتر!

سامسونگ قصد دارد در بازار اروپا فروش بیشتری از گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 را نسبت به مدل‌های نسل قبلی تجربه کند. به همین منظور قیمت این دو گوشی را حدود 80 دلار کاهش داده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۲۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
کاهش قیمت گلکسی A55 و گلکسی A35 در بازار اروپا به منظور فروش بیشتر!

شرکت سامسونگ برای این که بتواند در بازار پر رقابت اروپا فروش بیشتری را تجربه کند، تصمیم به کاهش قیمت گوشی‌های میان رده جدیدش گرفته است. قیمت گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 در کانفیگ‌های مختلف، حدوداً ۸۰ و ۷۰ دلار کاهش قیمت داشته‌اند. این در صورتی است که سامسونگ در همان ابتدا نیز این گوشی‌ها را با قیمت‌گذاری کمتری نسبت به نسل قبلی روانه بازار کرده بود.

سامسونگ در مسیر شیائومی؛ کاهش چشمگیر قیمت گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55

شرکت شیائومی معمولاً به قیمت‌گذاری کم روی محصولاتش معروف است و به همین دلیل توانسته در بازار‌های مختلف جایگاه مناسبی را برای خود به دست آورد. به نظر می‌رسد که سامسونگ نیز قصد دارد از این شیوه شرکت شیائومی استفاده کند و با کاهش قیمت گوشی‌های میان رده جدیدش، بازار را به سمت خود بکشاند. البته کمپانی سامسونگ قدمت و محبوبیت بیشتری نسبت به شیائومی دارد.

این شرکت کره‌ای در همان ابتدای معرفی گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 تصمیم بحث برانگیزی گرفت و با وجود کانفیگ بالاتر و بهتر نسبت به نسل قبلی، قیمت این گوشی‌ها را کمتر از گوشی‌های گلکسی A۳۴ و گلکسی A۵۴ قرار داد. گوشی گلکسی A۵۴ و گلکسی A۳۴ در زمان رونمایی، به ترتیب با قیمت‌های پایه ۳۹۰ یورو و ۴۹۰ یورو وارد بازار شدند اما گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 با ۱۰ دلار کمتر نسبت به گوشی‌های نسل گذشته، یعنی با قیمت پایه ۳۸۰ یورو و ۴۸۰ یورو برای فروش به بازار عرضه شدند.

حالا سامسونگ باز هم تصمیم به ارائه تخفیف‌های بیشتر در بازار اروپا گرفته است و قیمت گوشی گلکسی A35 در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را از ۳۸۰ یورو به ۳۰۰ یورو و در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی از ۴۵۵ یورو به ۳۸۵یورو کاهش داده است. درباره گوشی گلکسی A55 نیز این قضیه صادق است و قیمت این گوشی در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی از ۴۷۹ یورو به ۴۰۰ یورو و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی از ۵۲۹ یورو به ۴۶۰ یورو کاهش داشته است.

گلکسی A35 و گلکسی A55

این دو گوشی هم اکنون نیز به صورت محدود در بازار ایران موجود هستند که البته تفاوت قیمتی زیادی با گوشی‌های نسل قبلی دارند. حالا به نظر شما در آینده شاهد کاهش قیمت گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 در بازار ایران هستیم یا باز هم قیمتی بیشتر از گوشی‌های گلکسی A۳۴ و گلکسی A۵۴ خواهند داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید